NOVEMBER

November er her! Det betyr enda nærmere til jeg flyr avsted til varmere strøk. Wuhu 😀 Faktisk bare 18 dager til nå. Shit, tiden går så alt for fort. I dag reiser jeg hjem til mitt kjære Oslo igjen. Skal bli deilig å komme hjem! Ukene før jeg reiser til Thailand er helt fullstappet med planer, så her er det bare til å henge i. Jeg kommer knapt til å være i Oslo, faktisk. Men men.. Jeg kommer hvertfall til å ha mye gøy til å oppta tiden med!

Nå som November er her merker jeg at jeg begynner å tenke mer og mer på jul. Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre med årets julegaver og ikke minst forberedelser. Jeg er jo ikke her på julaften. Så jeg må med andre ord få fikset alt før jeg reiser. Derfor er det på tide å starte med å finne ut hva jeg skal gi til de ulike. Pappa er den jeg alltid sliter mest med, hvert eneste år. Er jeg den eneste som synes at det er vanskelig å kjøpe gaver til mannfolk? Hva vil de ha liksom? Hvis noen av dere sliter med det samme, så har jeg et genialt tips til dere. Jeg ble tipset om en nettside som selger litt forksjellig, som er perfekt for mannen i huset. Blant annet disse fine mansjettknappene! Se så kule. I tillegg kan man faktsk gravere hva du selv ønsker på dem. Da blir gaven hakket mer personlig også! Helt perfekt. Jeg tror at pappa hadde likt å fått det til jul. 

Du finner de HER.

Inneholder en annonselenke.

1 kommentar
    1. Hei 🙂 Kunne så gjerne tenke meg å høre hva du synes om Tromsø, hva du har gjort og opplevd, og hvor du var ute på lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg