Jeg er forelsket i Pierre

Åh, hvor jeg skal jeg starte… Helt siden Pierre kom til Rhodos og vi hang mye sammen har vi daglig fått det samme spørsmålet, “er dere sammen?”. Jeg skjønner at dere har lurt på det da vi var mye sammen. Da han kom til Rhodos var vi bare venner. Vi hadde faktisk et utmerket bestevenn-forhold. Jeg var hans wingman (en sjelden gang, haha men det tells fordet!), han ga med tips om gutter. Det hadde seg faktisk slik at jeg holdt på med en annen da han kom til Rhodos. Det var veldig opp og ned, og Pierre var den jeg vendte meg til når jeg trang å få råd eller bare ha noen å snakke med. Etterhvert utviklet det seg litt etter litt… Da oppholdet i Rhodos tok slutt, og vi reiste til villaene i Lindos merket jeg at ting hadde forandret seg. De hadde kanskje det tidligere, men da tror jeg at jeg egentlig bare valgte å “overse” det. For det å være betatt av Pierre Louis er farlig. Det kunne jeg ikke bli. Han og jeg kunne ikke være noe annet enn venner. For hva vil folk si? Og hvordan i alle dager skal jeg kunne stole på han? Han har jo vært utro mot sin kjæreste før. Hvorfor skulle han da ikke være det mot meg også? Det var faktisk ikke lett. Hver gang vi kom hverandre nære eller samtaleemne begynte å vri seg inn på oss, stoppet jeg det. Det er for skummelt. Det går ikke. 

Vi reiste hjem i den anledning at vi skulle på intervju med Big Brother Sverige. Begge vi ble kontaktet. Å reise sammen fristet mye mer enn å være innestengt i et hus fult med mennesker vi ikke kjenner. Kastet inn i et spill. Vi takket nei. Pierre sov hos meg ofte. Vi tilbringte veldig mye tid sammen etter Rhodos. Det hele startet egentlig med at vi bare skulle drite i følelser og bare.. ja. You know the drill. Det kom da ikke til å bli komplisert det, tenkte vi. Tiden gikk, og vi var i grunn bare med hverandre. Etterhvert løsnet det seg litt opp.. Sakte men sikkert. Jeg kunne endelig innrømme at jeg ble sjalu når han var med andre jenter. Jeg kunne innrømme at jeg ville ha han for meg selv. Jeg kunne endelig innrømme at jeg kjente mer for han enn bare vennskap. Endelig. 

Vi er ikke sammen i dag. Vi tar det rolig og ser hvor dette går. Jeg stoler ikke på Pierre. Og jeg tror ikke at han stoler 100% på meg heller. Akkurat nå mens jeg skriver dette innlegget er han faktisk ute på byen, mens jeg ligger i hotellsenga og skriver. Jeg er drit nervøs. Jævlig nervøs. Jeg er 50% sikker på at han kommer inn døren og har gjort noe med en annen. Uten å si det til meg. Hver gang han drar ut uten meg er jeg helt sikker på at han er med en annen jente. Ikke at han nødvendigvis hooker up med noen, men at det er noe shady der. Jeg går å venter på at dette skal gå til helvette. Jeg sier det til han hele tiden. Hver gang vi krangler er jeg sikker på at nå? Nå er det over. Nå gidder han ikke mer. Men jeg er livredd for akkurat det. At det skal gå til helvette. For Pierre er noe av det fineste jeg har. Han er.. ord kan faktisk ikke beskrive hvor bra han er. Jeg må bare gi slipp på det som har skjedd tidligere. Alle har gjort misstak før. Det har du, og det har jeg. Nå handler det om vi er villige til å gi det en sjanse. Og det er vi. 

Jeg vet at det kommer til å bli mye snakkis om dette nå. Men vet dere hva? Jeg gir så blanke F. Så lenge vi har det bra og så lenge vi vet hvor vi har hverandre så kan alle andre mene hva de vil. Ingen andre har noe de skulle sagt. Er dette ditt liv? Nei. Påvirker dette deg? Nei. Så please, har dere noe stygt å si – la være. Jeg følte bare for å endelig være oppriktig og ærlig med dere. For dere som følger meg og alltid støtter meg? Dere fortjener ærlighet fra meg. Tidligere var jeg veldig redd for hva andre skulle mene. Jeg var redd for å såre Martine enda mer. Selvom det ikke ble noe mellom oss før det hadde vært slutt mellom de i to måneder, vet jeg at det kunne svi for henne. Og det ønsket jeg ikke. Dessuten ville jeg vente til at jeg visste at dette kunne bli noe seriøst. Og dere? Nå har jeg endelig kommet til det punktet hvor jeg ikke lenger bryr meg om hva andre folk sier og mener. People will always talk! Martine har det veldig fint og hun har gått videre selv etter hva jeg har hørt. Nå var det på tide å ikke lenger holde tilbake. 

Jeg er forelsket i Pierre. Og jeg gleder meg til fremtiden med min favorittgutt. Han får meg alltid i godt humør på to sekund. Han får meg til å føle meg spesiell. Han får meg til å føle meg som den fineste jenta i verden. Men viktigst av alt, han får meg til å kjenne meg fin uten sminke. Haha! Det skal godt gjøres for denne frøkna. Så Pierre? Den skal du få 10 poeng for. Jeg kan ikke helt forstå at han har valgt meg, men gud så glad jeg er for nettopp det. For Pierre kan få hvem enn han vil. Han er drømmegutten som jentene sikler etter. Men han? Han er min. 

97 kommentarer
    1. …noe jeg vet, et forhold uten 100% tillit og ærlighet vil aldri kunne vare lenge og forholdet vil, om dere ikke får dette opp på 100%, ta slutt etter at dere begge har “ødelagt” for mye til at det kan reddes. Jeg sier dette av dyrebar erfaring. Så fiks det, ellers vil før eller siden en av dere bli mer usikker enn den andre…og VOILA der begynner karusellen.
      Enten stoler man på hverandre, eller ikke.
      Alle vet at forhold uten den essensielt viktige tilliten og totale ærligheten er alfa omega for om et forhold skal vare, og viktigst, være SUNT for dere sammen og hver for dere selv om dere ikke befinner dere i samme rom&tid.
      For meg personlig, jeg har 100% troen på dere og dere vil fikse det. Noen ganger må man la tvilen komme til gode også.
      Og heldigvis, så vidt jeg har fått med meg, er ingen av dere psykopater, så da er det trygt å la tvilen komme til gode.
      …fordi et forhold med for mye mistro til hverandre…det kan ødelegge ALT.
      IGJEN, glad på deres Vegner 😄😄

    2. Har fulgt med på paradise når dete var med. Å følgte med når alt dramaet med martine var osv.. Jeg må bare si! ENDELIG! Dere passer sammen, reiser på eventyr som “gamle” ektepar bare kan drømme om! Er selv 27 år å har bare reist til sverige på “langtur”! Nyyt tiden dere har sammen❤️ så finner dere ut om dere er “meant to be” ha et FLOTT opphold å bare koos dere:) vakrere par finner man ikke her til lands😉 klem fra nordmøring

    3. Jeg skjønner deg kjempe godt! Får dette er ikke lett…
      Men jeg tror at du klarer deg kjempe fint! Får alle synes du er perfekt!!😍 Så jeg heier på deg!!

    4. YASSS 😀 ENDELIG. du er heldig ja, men han er like heldig! du er flott, og dere er flotte sammen! Gratulerer!

    5. herregud, endelig!! Har ventet sååå lenge på dette, å det er såå koselig å høre at du har det bra sammen med han! Er faktisk utrolig stolt av hva dere har fått til sammen, selv etter alt som har blitt kastet imot dere! Jeg har troen på at dere kommer til å stå sammen som et sterkt par! Digger dere!

    6. Jeg stusset litt da du først skriver i innlegget at dere ikke er sammen, men på slutten skriver du at han er din?? Altså,jeg er glad på deres vegne og synes dere passer utrolig fint sammen men ble bare litt forvirret 🙂

    7. Ikke bli sammen. Virker ikke som om du stoler litt på han engang når du skriver at du tipper han sikkert kommer inn og lyver om andre jenter. Hva er vel et forhold uten tillit og ærlighet? Vil du såre Martine mer? Supert at hun har gått videre og driter i dere også. Men ikke gå for fort frem, kjærlighetssorg er ikke noe man ønsker.
      Men stå på Isabell!

    8. Gratulerer 😀 Du er den peneste jeg vet om. I tillegg virker det som om personligheten din gjenspeiler det. Bare så du vet det; du kan få hvem du vil du også 🙂

    9. Jeg blir overrasket hvis du og han blir offisielt sammen en gang og dere enda ikke stoler på hverandre. Å stole på hverandre er det viktigste i et forhold. Jeg håper at dere skjønner dette og begynner å prøve å stole på hverandre før dere begynner å være all-lovely-dovey-couple. fordi, som sagt, love with no trust…you don’t come far with that.
      Lykke til 🙂
      xoxo
      Mathea

    10. En ting å si , LYKKE TIL! et forhold uten tillit er ikke et forhold som kommer til å vare .. MEEN jeg gleder meg til å se at dere motbeviser det 😉

    11. Så fint at dere endelig er ærlig om det:) du kommer til å få mange kommentarer fremover med rykter, drit i dem!
      lykke til fremover:)

    12. Så fantastisk!!, endelig, heier virkelig på dere, dere er perfekte ilag❤️
      Du er en fantastisk person, Pierre og🎀

    13. litt forvirrende innlegg. Du skrev for han har vært utro før, så skriver du at det var to månder etter det ble slutt mellom de. Også sier du dere ikke er sammen, men han er din. Også sier du at du ikke stoler på hab, men dere vet hvor dere har hverandre. Stoler man ikke på noen så vet man heller ikke hvor man har de?

    14. Jeg er veldig glad for at du skriver at du holdt igjen for å ikke såre Martine. Jeg håper hun leser dette og at det får henne til å føle seg litt bedre. At dere ikke ønsket å såre henne mer <3 Jeg syntes at dere skal gjøre det som er riktig for dere og gjør at dere har det bra. Men samtidig vet jeg hvor vondt dette må være for Martine, og jeg føler med henne.

    15. Endeliiig<3!! Jeg har følget dere helt siden paradise å jeg har ventet lenge på dette inlegget!
      YOU GO GIRL!!

    16. Vet du ka.. Du skal overhode ikke ha dårlig samvittighet ovenfor noen, for dine følelsa for Pierre.
      Følelsa e ikke nokka man kan styre. All min støtte til dokker to! Æ heie på kjærligheten og æ heie på dokker.
      Lykke til i fremtiden ❤️

    17. Et forhold uten tillit ødelegger deg. Jeg har vært i samme situasjon, jeg har aldri vært så sliten før. Vi hadde det såå gøy sammen når vi var alene, men når jeg f.eks var hjemme alene og han var på byen var jeg totalt ødelagt fordi jeg hele tiden tenkte han var sammen med andre jenter. Det ble heldigvis slutt! Håper dere finner ut av det, det blir mye jobbing med seg selv. Og mye overbevisning. Men det klarer dere nok!!!
      Ønsker deg lykke til, jeg heier på deg <3

    18. Okei, så i alle innleggene om Martine så skrev du at de ikke var sammen. Men her så skriver du at de var kjærester og han var utro mot kjæresten.. Bestem deg jente, herregud.

    19. Åh så koselig! Har faktisk alltid ventet på at det skulle skje😉 Man så liksom så lett at det var mer enn bare vennskap! Også med tanke på hvor mye tid dere tilbringer sammen😊
      Lykke til!❤️❤️

    20. Toppbloggeren: hva er problemet? I dette innlegget er jeg 100% ærlig med leserene mine, og derfor legger jeg alle kort på border. Ja, jeg stoler ikke på han. Betyr det da at dette er et jævla pr-stunt? Ærligtalt, get a life.

    21. Uansett hva du sier! Greit du er forelsket men til slutt blir det feil! Du gjør den samme feilen mot Martine ti ganger! Hun og Pierre har vært sammen du kan ikke bare bli sammen med han nå du er en rest og det er ekkelt !! Men i guess alle utledninger er desp og tar alt de får!

    22. Uansett hvor mye du prøver å dekke faktumet at du er feil er du feil! Du har gjort feil med Martine flere ganger! Og du forsetter syntes synd på vennene dine er du så desp at du foretrekker gutter før venner!

    23. Å gå inn i et forhold der man ikke stoler på personen er ikke et sunt forhold! Sier ikke dette fordi jeg ikke ønsker dere noe godt, men fordi jeg selv har vært i samme situasjon.
      Det viste seg at jeg hadde null grunn til å stole på denne såkalte “kjæresten min”. Dette betyr dermed ikke at Pierre kommer til å være utro igjen, sier det bare for å “advare”. Kanskje dere skulle ventet litt lenger.. Men det hele er jo opp til dere!
      En annen ting, virker som dere har det veldig gøy sammen! Hva om forholdet ikke funker? Da blir det vel litt vansklig å gå tilbake til å være venner

    24. Hvis “toppbloggeren” tror dette er et pr innlegg/stunt så la hun/han tro det da. Hun/han trenger ikke “get a life”, synes ivertfall jeg..

    25. Trodde det var noen “uskrevne” regler om at man holder seg unna venners tidligere kjærester….. Greit at man ikke kan Styre følelser men.?om det et rett at han var utro med deg, hvorfor ikke være utro mot deg???? Karma kan være noe dritt. Ta det fra en mef erfaring – nei, Finn deg noe nytt – han finnes der ute bare for deg 😉

    26. Hei!!:) lurte på kas størrelse du har den orange jumpsuiten i?:) såg den kun var på lager i S, og eg er ca like liten som deg (bruker vanligvis XS)

    27. Så bra at du endelig tørr å innrømme følelsene dine 🙂 Men som mange andre her også kommenterer, så kan man ikke gå inn i et forhold før man stoler på den andre personen. Og det er vel forsåvidt hva du sier også. Nå fikk vi jo ikke høre hva Pierre sier om dette, men hvis jeg ikke husker heelt feil – så sa han vel at han ble så sykt lei av at Martine hele tiden var sjalu hvis han var ute uten henne osv. Og hvis du vil ha han, så bør du nok prøve å stole på han! Og hvis han er viirkelig forelsket i deg også – så vil han garantert ikke såre deg og være utro mot deg med noen andre.. Da er tanken på ei anna jente helt fjern.
      Så til en annen ting.. Jeg observerer hvor ekstremt frekk du er i kommentarfeltet. “Get a life” osv. Skjønner at du ikke gidder å ta i mot dritt (ikke at det var så veldig stygt det som ble sagt), men dette er JOBBEN din. Ta f.eks Sophie Elise har gått i 4(?) år og fått ueendelig mye mer dritt enn du får, men hun klarer likevel å heve seg over det og ikke synke på deres nivå. Du kommer så sinnsykt bedre ut av det om du ikke sier noe stygt tilbake. For det er skikkelig ufint å se på. Det er en del av jobben din.. Desverre.. Det er jo noe av det samme i servicebransjen også; om en kunde klager på maten – skal da servitøren rope “fy faen, det der kan du holde for deg selv, dra deg til helvete ut av restauranten og kom ALDRI igjen!” (satt på spissen) NEI – for det er ikke sånn det fungerer. Det er kjipt å få klager og dritt, men det er en del av jobben. Man må da sette på seg et smil og prøve å gjøre kunden fornøyd.
      Peace out!

    28. Silje: Hei. Takk for en kontruktiv kritikk! 🙂 Jeg er enig med deg. Men det å fortelle noen som bruker tiden sin på å kommentere stygt på nett mener jeg ærlig talt burde få seg et liv. For har man et liv, så er man ikke et nett-troll. Så derfor synes jeg ikke at det var noe ille å svare, da det faktisk er helt sant.

    29. LINA: “alle utlendinger osv…” Verden er en jævlig plass nettopp pga slike som deg med sine primitive holdninger mm. Jeg vet hvor du hører hjemme, dra gjerne “dit”. !!!

    30. Huff Isabell, er det mulig ? Du er så retard noen ganger. Snart så har du ikke jobb eller inntekter når det kommer til blogg , du må lære deg å holde deg nøytral som de beste toppbloggerene vi har i Norge. Du veit at du om ikke lenge er en av de mange som blir glemt og ender opp med en kassa jobb på Rimi .
      Du må bli voksen .

    31. Gratulerer! Må være godt å være ærlig så du slipper å skjule dette lenger 🙂 Er han forelsket i deg også, eller går det bare en vei?

    32. glad på deres vegne<33 selvfølgelig har du rett til å ikke stole helt på han, hva tror folk egentlig?? man kan jo ikke si at man ikke skal bli sammen hvis man ikke stoler helt på hverandre, det er jo bedre å gå inn i et forhold med åpne øyne, istedenfor å stole helt blindt på personen. hvis dere tenker litt på det, så er det egentlig ganske smart hahahh

    33. ENDELIG kom det fram!! Visste det, haha! Dåkke ser så utrolig herlige ut sammen, og håpe dåkke kose dåkke i Thailand <3

    34. Åh så koselig da 🙂 Jeg synes at dere skal gjøre det som er riktig for dere to. Det som gjør at dere har det bra, det er jo det viktigste! Så lykke til og kos dere masse!
      Mye rart folk kommenterer! Nå kan en ikke styre følelsene sine, og et forhold er noe en skal vokse sammen i! Litt tillit trengs fra starten, men dette er jo noe en må bygge sammen underveis fordi folk er forskjellige! Sånn har det vært i mitt siste forhold, og tilliten er blitt bygget underveis noen som er bra, tar en ikke alt for gitt!
      Og til du anonyme så er det ikke noe galt med å jobbe på Rimi! Jeg er 29 og jobber der selv! Det som er rart er folk som kommenter negativt og må skjule seg bak anonym for de ikke vil “vise” seg!

    35. Virkelig, må bare si at dere er noe av deg søteste jeg har sett! Har alltid følgt med din snapchat, men ikke så mye på bloggen! Gleder meg værdag for og se din story på snapchat, hvor du å pierre er SÅ søte sammen, virkelig! Dere er goals, dere ler, lekeslosser, tuller osv😻 Fortsett med å legge ut søte snapps, alldri tenk du spammer snapchat, for det gjør du virkelig ikke! Du gir glede til de rundt deg❤️ Kjære fine isabell, jeg komenterer ALDRI blogger!! Men, dette klarte jeg ikke å holde inn, really! Dere er drømmepar. Utrolig nydelig match💯 Kjør på tøffe jenta, gi faen i dårlige tilbakemeldinger! De er såå sjalue må jg si.

    36. Åå endelig ♡♡ dere er utrolig søte sammen, og det koser meg at dere har det bra ^^
      Søtiser ♡♡

    37. Så koselig 🙂 Dere passer godt sammen og det er bra dere tar det rolig så dere kan virkelig finne ut av det:-)<3

    38. Jeg husker da alle var kommet inn på paradise, og jeg liksom prøve å lage mine egne matcher med en gutt og en jente da. Og når det ble Pierre og Martine ble jeg så sint. Jeg syntes at Martine passa med han derre overlegne blonde fyren som jeg ikke husker hva heter nå(hahah), og du og Pierre. Og jeg har håpt siden dag 1 at dere kom til å bli sammen og finne tonen!! iiiih jeg er så glad på deres vegne, og håper at dere tilslutt finner ut hva som er helt rett for dere begge <3 masse klemmer <3 jeg digger dere begge

    39. Kjære Isabell.
      Ditt hjerte og dine følelser kan ikke styres, det kan heller ei Pierre sine. Men lyster kan styres, så håper virkelig Pierre tenker med det rette hodet når han er ute og vet hvor hjertet hans hører hjemme.
      Jeg vil at du skal vite det at jeg klander deg ikke i forhold til det at du og Pierre velger å gå videre rolig, men stødig <3 Og så lenge Martine har gått videre med sitt liv, så er det vell ingen som verken skal klandre deg eller Pierre i denne saken, greit det at dere er A-kjendiser. Men selv om dere er kjente mennesker er dere til syvende og sist bare mennesker uansett! Og hvis dette hadde skjedd Ola og Kari så hadde det aldri blitt så mye drama, dette skjer kun og blåses kun opp fordi dere er kjente. Derfor vil jeg si dette til både deg og Pierre:
      Drit i hva alle andre mener, tenker og føler rundt dere! Når dere har det bra, er det ingenting annet som teller! Det første dere må lære dere er jo å stole på hverandre, det andre dere må gjøre er å snakke ordentlig sammen som voksne mennesker. Vil også si det at når dere har kranglet så har det jo ikke endret noe i forhold til hva du føler for ham eller omvendt, det vil si det samme som det at dere tåler mye sammen...
      Og Isabell, drit i hva andre mener! Vær deg selv, skriv på bloggen det du vil og bare nyt det du føler og har <3 Jøsses, alle jenter trenger å føle seg spesielle... Håper bare Pierre vet hva han har hjemme ventende og håper han hører til hjertet sitt, for dere fortjener hverandre om Pierre kan oppføre seg og holde "tiger'n" der den hører hjemme og holde fingrene unna det fruktfatet som står foran ham når han har en hel skål med dessert hjemme 😉
      Håper bare det at jeg ikke gikk for langt i denne kommentaren da jeg vet hvordan du kan føle deg truffet av kommentarer <3 Og by the way, du vet jeg sa jeg ville gjøre alt for å komme inn i noe du hadde ute for salg! Jeg har kjøpt noe fra deg og jeg får toppen nesten på meg 😀 Den dagen det skjer, kommer jeg til å gråte av lykke! Du vet jeg digger deg og du vet jeg har gjort det helt siden PH, og jeg driter i om hva folk skriver om deg.... For selv om jeg ikke har fått æren av å se deg i virkeligheten, så virker du helt motsatt av hva andre sier du er bare fordi dem har sett deg!
      Stå på, søta! <3 Digger deg, har jeg alltid gjort og kommer jeg alltid til å gjøre!
      Stor klem fra din største fan Yvonne 🙂
      PS: Er så glad for at jeg oppdaget din blogg før du ble kjent som PH-Isabell, fordi jeg vet også hva som ble skrevet på bloggen din leeeenge før andre begynte å slenge med leppa og bitche mot deg <3 Husk det, det er noen som har fulgt deg leeenge!!! ^^,
      Og til syvende og sist: Lykke til med deg og Pierre <3

    40. Virker som at “han er min” er mest ønsketenkning fra din side. Du skriver jo først at dere ikke er sammen og at du ikke stoler på han. Og så er han plutselig din? Hvor er logikken i dette, da? Du burde virkelig få deg litt mer selvtillit og sette noen krav altså, om du ikke vil fremstå som usikker, løs og en som er ute etter bekreftelse. For det lyser usikkerhet av deg. Han har deg virkelig rundt lillefingeren, og en dag blir han lei. Hva om du er litt mer hard to get, så Pierre kanskje forstår at du ikke er bruk og kast? Da er det plutselig han som er redd for å miste deg isteden. Prøv det! Folk vil ha det de ikke kan få.

    41. Du er så voksen Isabelle! Og sitte og rakke ned på noen som kommenterer litt negativt på bloggen din etter masse positiv respons er veldig modent av deg. Disse jentene er sikkert ikke mer enn 12-13 åringer og du kommer med forsvar med en gang! Hva hadde du forventet deg etter du skrev dette innlegget? :):):):):):):):)

    42. Charlotte: Åh, det er din mening 🙂 At han er min er ingen ønsketenkning, for det er han. Han er min. Må vi være sammen for at han skal være min? Vi holder på, og jobber sammen for å komme til det punktet hvor alt er 100%. Vil ikke det si at han er min? 🙂 Jeg er absolutt ikke usikker, og har mer enn nok av selvtillitt. Dette er nok den første kommentaren jeg har fått på at jeg bør få MER, hehe! Usikker, løs og ute etter bekreftelse fordi at jeg og Pierre har funnet tonen? Hmm… OK?

    43. Anonym: Han var jo åpenbart utro? Det har han stått for og sagt selv. Det som ikke er sant er at han ikke har vært utro med MEG, eller med 5 stk som Martine påstår. Så nei, jeg dreit meg ingenting ut. Du som bør ha fakta på plass før du kommer hit og anklager 🙂

    44. såg nogen skreiv du isje måtte svara frekt tbage i kommentarfeltet, men eg syns det e faen så rått av deg!! du tørr og ver deg sjøl og svara drittungene. eg heie på deg og pierre <3

    45. Gratulerer så masse 🙂
      Det er kanskje en uskrevet regel at man ikke skal bli sammen med venners ekskjæreste, men Isabel har jo tidligere sagt at hun ikke er venn med Martine, så hva er problemet? Om man får følelser for en person så er ikke det noe en kan noe for.
      Jeg selv har en kjæreste jeg ikke stoler 100% på, pga diverse grunner – men tillit kan man alltid bygge opp igjen. Vi har vært sammen i litt over 2 år og jobber fortsatt med tilliten. Man må gi personen en sjanse, ikke dømme dem utifra hva som har skjedd før.
      Jeg har akkurat samme tankegang som deg, Isabel, så du er ikke alene 🙂
      Ønsker dere masse lykke til og håper det går den rette veien for dere begge to 🙂

    46. Du virker som Elin sa i bloggen sin som en veldig usikker jente Isabell. Dere har selvsagt rett til å være sammen og håper det går bra for dere, men er dette et PR stunt så burde dere vokse opp og innse hva dere gjør mot dere selv, folk ser på og ler og det hjelper ikke akkurat omdømme deres så ville ikke gjort det for et par lesere. Dere fortjener selvsagt hverandre om dere har følelser for hverandre og alt det der og håper det ordner seg for dere men skjønner at folk tviler hva som er sant eller ikke etter alt dere har gjort for PR tidligere og det burde dere skjønner selv. Det kommer en dag neste år også so to speak så tenk på hva omdømme dere skaper av dere selv og ikke latterliggjør dere selv kun for lesere er mitt tips.

    47. Anonym: Kjære anonym. Takk for tips, men de er ikke relevante i vår situasjon. Vi er forelsket og har det supert med hverande, så du trenger ikke være bekymret for at dette er hverken media eller PR-stunt. 🙂 Klem.

    48. Så fint at dere er sammen. Håper at Pierre ikke gjør noe dumt mot deg, fordi som du sier så er han drømmegutten. (Han er veldig kjekk og kan få hvem som helst, men han vil ha deg.) Tenk på det 🙂

    49. Gratulerer til dere begge, selvom dere kanskje ikke er sammen enda, hih – men det blir dere! Heier på dere.
      Akkuratt det samme skjedde med meg for noen år tilbake, jeg var sammen med en dude lenge, så hoppet besteveninna mi på han. Men istedenfor å være sur og grinete så lot jeg det skje, de var sammen over to år, og var kjempe lykkelige. Jeg var GLAD PÅ HENNES vegne, selvom jeg hatet han mer enn alt. Det samme burde Martine til deg – Dere var så gode venner. Jeg har ikke fulgt med på NOENTING av hva som har skjedd etter pærra, for jeg så såvidt på, men skjønte godt dere var gode venner og Martine og Pierre var kjærester, så nå er du gira på han. But feelings can’t be controlled.
      Jeg heier på deg, du er søt og virker kjempe snill!

    50. En som gir totalt faen i dere begge. Men har ikke noe bedre å gjøre enn å kommentere. sier:

      Jeg syns det er sykt. Hadde aldri klart å bli sammen med dama til en kompis. Så kort tid etterpå. Fakta på bordet eller ikke. Jeg hadde ikke gjort det og hvertfall ikke lagt ut om det. Men du om det. Syns det er jackpot for Pierre i hvertfall. Han slår 2 fluer i et smekk eller pose og sekk. Så har vi damer som sier ” hvorfor faller jeg alltid for en drittsekk”. Lykke til og håper det går bra. Hvis ikke så er det bare å finne en ny, dagen det blir slutt eller kaputt ( sier ikke du gjør det. Men for folk idag så er det ganske vanlig) Tenk deg a.. Finne seg en dame den dag i dag, 2015..

    51. Dere er så fantastiske sammen. I de fleste forhold dukker det opp usikkerhet og episoder der tillitten settes på prøve. Dere har et godt utgangspunkt å får lært hverandre å kjenne samt bygge opp tillitten som trengs for at dere skal ha det best mulig. Dere kommer til å ha det så my fint og morro sammen. Ønsker dere masse lykke til 🙂 Gleder meg til å følge dere framover. Lenge leve kjærligheten!

    52. Tiden vil vise. Men hadde det vært meg så hadde jeg satt grenser hvor mye det er lov for han å gå på byen. Eller så kan han velge – byen eller sex. Gutter er slue, de vil ha både pose og sekk. Men går det ikke så er det nok av arbeidsinnvandra svensker i Oslo:)))

    53. Dere har tydligvis ikke gode erfaringer når det kommer til forhold. Ingen går inn i er forhold uten at det er tillitt der, tillitt er grunnmuren i et forhold. Stoler dere ikke på hverandre nå er ikke sjagsen stor for at det kommer til og skje, å du har ikke mye respekt for deg selv heller når du ligger alene i senga å er 50% sikker på at han er ute med andre jenter… altså ærlig talt, om det ordner seg er det såklart ingenting som er bedre en det, men hvor vil du med det innleget her? Overskriften sier at du er forelsket i pierre og innholdet handler om at dere ikke er sammen, du stoler ikke på han og avslutter med at han er din?
      Whaaat..? Men seriøst da, til lykke med forholdet/ikkeforholdet, ingenting er bedre en kjærligheten

    54. Gratulerer 🙂
      håper du har selvironi, for lo meg ihjel da jeg leste “når jeg trang å få råd”!
      da jeg trengte å få råd er vel rett 🙂 trang er som i “buksen er for trang”
      ikke vondt ment 🙂

    55. Dere er kjemesøte sammen og alt det der.. Men en ting jeg har lurt på.. Får du aldri dårlig samvittighet over at du hooker med din x-bestevenns X? I innleggene dine, driter du i hva Martine kanskje mener og føler? Dere har tråsalt vært bestevenner..
      Og en ting til.. Du har dritbra kropp og også store pupper naturlig. Hvorfor tar du silikon da? Du er jo så pen fra før, at jeg syns ikke du trenger å ta skjønnhetsoperasjoner.

    56. Slik startet mitt forhold til min kjæreste også, og vi går mot 6 år 🙂 Du må velge å stole på han frem til det motsatte er bevist, viss ikke waister du masse tid på spekulasjoner. Bare jobb hardt med å slippe det og nyt heller tiden! You can do it;)

    57. Heia…syns du var fantastisk pà paradise…det ville ikke blitt det samme uten deg….tenk slik…vi syns alle vår partner er den fineste og redd for at andre skal ta ham…eller se det vi ser….men jeg tror stjernene spiller ett spill og leder oss i kjærligheten…så det er vel litt meninga at dere skulle treffes når dere skulle treffes….stoor klem (heart)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg