For en start på ferien..

God morgen sunshines! Håper dere hadde en deilig og god nattsøvn. Jeg har klart å bli syk, jeg… Usch, så utrolig kjedelig! Håpet at jeg slapp unna, men Pierre smittet meg. Dusten. I går skulle vi på visninger, men jeg ble i så sykt dårlig form etterhvert at vi sjekket inn en ekstra dag på hotellet. Jeg sov flere timer og var på apoteket og fikk litt medisiner. Nå er jeg faktisk i betraktelig mye bedre form! Det går fremover. På formiddagen var jeg pigg så da dro vi til et shoppingsenter og shoppet litt. Jeg fikk blant annet en manikyr og pedikyr. Men altså… De sugte. Haha, desverre. Jeg er ikke fornøyd overhode, så jeg må jakte på en ny neglsalong! 🙂 Jeg ba om fransk manikyr, og det eneste jeg fikk var da altså en hvit neglelakk som hun lakket med på tuppene. Altså, det er vel ikke slik manikyr jeg er vandt med. Hehe. Vi avsluttet kvelden med en deilig biff-middag på en fin restaurant. Fin dag alt i alt! Nå må jeg bare se til å bli 100% frisk og rask igjen for dette har jeg ikke tid til! Jeg vil ut og oppleve. Ha en fin tirsdag da, dere. Flinkinger! <3

Lunsj på Grabbarna Grus sin egen restaurant!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg