155 kommentarer

Dere er fantastiske! Jeg må bare starte med å takke for alle de fine tilbakemeldingene dere har gitt meg. Jeg håper dere vet hvor stor pris jeg setter på hver og en av dere. Gull! ♥ Jeg synes det er litt rart da.. At så mange finner oss og vårt forhold så interessant. I løpet av 55 minutter hadde jeg fått 155 kommentarer på Instagram. Folk engasjerer seg virkelig, – kommenterer og tagger vennene sine i hytt og pine. Det er ganske fascinerende for meg. Men, hvorfor er det så interessant, sånn egentlig? Hehe, jeg er bare nysgjerrig! Det er rart for oss å sitte her å føle at dette ikke er all verden, men for mange er det virkelig en super big deal. Det er koselig og.. ja, rart. Hehe. Dere er hvertfall herlige, og vi takker nok en gang for alle fine kommentarer. Masse kjærlighet til dere!

Topp HER, 120 kroner.

19 kommentarer
    1. Er nok fordi dere har vært med på Paradise og er “kjendis”, og alle vet om trekanten deres, da er der klart folk nyskjerrig 🙂

    2. Det er kjekt fordi vi har ventet på dette her utrolig lenge❤️ dåkk passe perfekt sammen å lykke te med forholdet❤️ glad på deres vegner❤️

    3. Håper faktisk skikkelig at du og Pierre blir et par som varer! Syns dere er veldig fine sammen, og har alltid tenkt at dere liksom var det åpenbare radarparet! Lykke til!!

    4. Hehe, kanskje fordi du går bak ryggen til bestevenninen din og er et stort ludder. Håper du fikk svar på det du lurte på 😀

    5. Fordi du og Pierre er bare herlige mennesker som viste dere på tv-en og da ble det tjohei 😀
      Driter i alt det drama dere har hatt rundt dere, alt jeg vet er det at du og Pierre er bare så superherlige! <3 Mistet selvfølgelig bloggen til Pierre 🙁 Men skal se om jeg finner han igjen! Må jo se om han har noen bra kommentarer ang ditt innlegg og deres forhold også ^^,

    6. Jeg så aldri på paradise hotel før, men venninna mi gjorde det. Så hu sa vi må se den sammen, også ga jeg det en sjans. Så ser jeg Pierre og deg, og fy faen å dere passa sammen. Altså selvom man ikke kjenner dem man ser på tv, så blir det alltid noen som er favoritter. Og når man ser noen på tv og de blir favoritter så vil man at de skal bli sammen, akkurat som det er i en film. Vet ikke om jeg svarte på hvorfor vi syns det er big deal, men det er gøy å se at endelig har det skjedd haha masse lykke til i fremtiden 🙂

    7. Dere er perfekte, har syns det siden dere først var par på Ph! <3 stå på og vær sterke sammen, dere må vare lenge 🙂 hils pierre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg