Jeg kan ikke tro det!

GOOD MORNING FROM PARADISE 


 JEG KAN IKKE TRO DET! Tenk at i går var det første søndag i advent?! Allerede? Altså, det er bare skummelt. Hvor i alle dager har tiden blitt av… Det er skremmende. Jeg føler at jeg nettopp var på Rhodos og at det nettopp var sommer. Hva skjedde? Haha, så sykt mindfuck. Aja! Nå er det tydeligvis snart jul. Denne frøkna har 0,000% julestemning innabords. Kanskje ikke så rart da jeg faktisk er omringet av palmer, sand og strand. Jeg mener.. Se på bildene her da. Tenker du på jul? Haha. Men dere der hjemme da, er dere klare for julaften? Jeg gruer meg. For dette er den første julaften på lenge jeg ikke får feiret med familien min. Da spesielt småsøskna mine. Jeg er den i familien som alltid har stelt i stand med julestrømper, stemningen generelt og passet på at det skal bli en fin og ordentlig feiring. Og om jeg får si det selv, så er det mine gaver som alltid har vært finest. Haha. I år blir det annerledes. Jeg har allerede pønsket ut julegavene, og noen blir jeg å sende hjem herfra. Jeg skal sitte klistret fremfor face-time hele kvelden, det er hvertfall sikkert. Haha! 

10 kommentarer
    1. skal du ikke skifte bikini snart? den der har du hatt siden paradise?? er det fordi det er den eneste med super-push up?

    2. Vil du at hele verden skal stoppe i noen måneder da så du klarer å henge med?
      Hadde du hatt normale pupper hadde du kanskje klart å se hvilken dato det er på kalenderen, så hadde du hengt med oss andre..

    3. Jeg har et tips angående det der, hehe:P IKKE sitt på facetime hele kvelden, da kommer du til å ende opp med skikkelig hjemlengsel, ring en gang og si god jul osv., og planlegg heller en skikkelig kos julefeiring med Pierre:) Er jo en kjempefin anledning til å dytte på hverandre hver deres små og rare tradisjoner, og kaaanskje etterhvert hvis dere skal feire jul med hverandres familier så er dere bedre forberedt:P Spis god (jule)mat og se en julefilm i armkroken til hverandre, og finn på en liten gave til hverandre!! Håper dere får en kjempefin jul:)

    4. OMG! Er det noen som kan slutte å være så sykt frekke, eller!? Det skal da ikke være nødvendig å bruke tid på å rakke ned på andres kropp eller sjel fordi dem er vakre <3 Problemer med selvtillit og selvbilde mye eller!? Uansett....
      Isabell, forstår det at du ikke har mye julefølelse inne når det er varme, strand og palmer ^^, Trøst deg med at det er ikke mye julestemning i Norge heller, snøen er i alle fall ikke her... Jeg forstår det blir en litt trist og annerledes jul for deg, men forsøk å nyt den! Om Pierre ikke drar hjem til sine, kan jo dere være sammen bare dere og lage deres nye tradisjoner sammen 🙂 <3 Bare være dere, kose dere, nyte roen, hverandres selskap og gjøre veldig søte og koselige ting sammen <3 Uansett, Isabell... Du som har et så fint liv som du har, jeg er sikker på du vil finne på den perfekte løsningen for at det skal bli en så fin jul som mulig for deg <3 Og du skal vite det at jeg skal tenke på deg på julaften, for å håpe at du har en så bra kveld som mulig! For det fortjener du <3
      Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg