JEG ER TILBAKE I NORGE!

Sponset opphold

HELLO NORWAY!

Vi er hjemme i Norge, Oslo igjen. I morgen skal jeg dele alt med dere – hvorfor vi er tilbake alt, hva som har skjedd osv. Jeg kan love dere at dere ikke vil gå glipp av det. Det er tid for å grille noen idioter, og sannheten skal endelig frem..

 

Nå er jeg veldig glad! Jeg sa ingenting til familien min om at jeg skulle komme hjem i dag, så jeg overasket dem på døren for å feire jul med dem. Sååå kos! Mamma ble så sykt sjokkert, haha. Savnet dem så masse! Skikkelig hyggelig feiring. <3 Første uken i januar skjer det noe veldig stort for meg, og jeg er så utrolig stolt over meg selv. Det blir endringer! Jeg forteller mer om det også, når alt er spikret og klart. Jeg misliker å ikke kunne fortelle dere alt, men jeg kan bare ikke holde det inne. Noe er på gang! 😀 

Nå har jeg og Pierre sjekket inn på Scandic Byporten! Super nydelig rom og fint hotell. Her har jeg faktisk bodd et par ganger, og jeg trives super godt. 

10 kommentarer

Siste innlegg