ANTREKK

Vest: Shein, her

Body: Gina Tricot

Heels: Nelly, her

Solbriller: Ray-Ban

12 kommentarer
    1. Hei.. Har bestilt klær på shein.com og har ikke fått varene mine enda etter 3 uker 🙁 betalte for Express levering.
      Har betalt og den har blitt borte fra “my orders” og jeg kan derfor ikke lage en ticket for å spørre dem.
      Ingen epost adresse er å finne, og ingen har vært tilgjengelig på chatten dems siden igår.
      Hva gjør jeg? Jeg vet du samarbeider med disse idiotene.. Har du epost jeg kan sende klage til? Aldri mer av den nettsiden!!!!!!

    2. HeiZ. Syns du d er kjipt å mase på turister om å kjøpe inngang til GG? På deg så virker d som om dere er i phuket, for å feste og få betaling for d?! Sannheten er vel at dere er 2 gateselgere som maser hull i hode på turister.

    3. Christiane: Hva? Hehe, du er virkelig ikke helt med. Vi har aldri stått på “gatene og mast på turister om å kjøpe inngang til GG”. For det første: det er gratis å komme inn på GG – derfor ingen inngang. For det andre: Vi har aldri solgt noe eller stått på gaten og snakket med turister. Det er ikke vår jobb, men innkasternes og selgernes jobb.

    4. Så peen 😍 Går du mye uten sporstbhen nå? Som du fikk pga silikon? Og er det ikke vondt å gå uten?

    5. Lurer på om du kan legge ut før og etter bilder av silikonoperasjonen? du kan sensurere nippelen altså, men liksom.. jeg lurer på om jeg vil ta silikon selv.. men vet ikke hvordan det ser ut med silikon, og om det blir stor forskjell på puppen liksom, om den ikke ligner mine gamle. for jeg har veldig fine pupper nå, men de er alt for små

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg