Jeg blir så jævlig irritert!

Ah, ærlig talt… Visse nett-troll som alltid klikker seg inn på denne bloggen sjokkerer meg gang på gang. I mitt forrige innlegg utrykket jeg hvordan jeg føler det her nede i Thailand for øyeblikket, med tanke på alt dette hysteriet rundt IS. Jeg har fått noen kommentarer på at dette bare er “et skrik om oppmerskomhet”, “jeg gjør alt for å få lesere” og at “alt er oppfunnet”. Altså, hvorfor i alle dager skulle jeg funnet på noe sånn?!?!? Vi prater om noe veldig alvorlig her, og derfor synes jeg at det er helt absurd at visse av dere helt seriøst mener at jeg funner opp dette. Våkn opp, seriøst. Det er til og med ei som hevder at hun er i Thailand selv, men at dette bare er tull og at det ikke er noeeee snakk om det. Jaha?! Hvor i alle dager er det du befinner deg? Under jorden? Her i Phuket er det masse politi rundt om hele tiden, som skal stå for sikkerhet. I nyhetene er det artikler hvor det STÅR at 10 syriske med kobling til IS har tatt seg inn i landet i Oktober og at de planlegger attack.

HER HAR DERE LINK nr 1!

HER HAR DERE LINK nr 2!

HER HAR DERE LINK nr 3!

HER HAR DERE LINK nr 4!

I siste linken står det blant annet at det er to stk i Phuket.

Så please, bruk tiden deres på noe mer fornuftig. Usch… Blir så irritert når folk skal peke finger på hver eneste minste ting og anklage meg for saker. Her har dere en artikkel hvor dere kan gå inn og lese selv. Takk & peace out.

25 kommentarer
    1. Hahahhahahah, det var i tilfelle litt av en måte å skaffe seg lesere på! Isabell viser at hun følger med på samfunnet og hva som skjer i verden rundt henne. Det vil si at hun beløp ikke er en rosa blogger som bare sitter å bryr seg om sminke og Restylane! Våkn opp små idioter ! Blir så provosert ! Isabel lever livet og har det fantastisk og alle rundt som er drit sjalu skal pirke på hver eneste lille ting !!
      Folk som skriver dette er 12 år gamle små rumpetroll, som ikke har peiling på verden uten for den firkantede skjermen, dere bruke all deres tid på. Hva med å sjekke litt rundt om hva som egentlig skjer i verden! Å ikke bare alle de rosa bloggerne som lurer på hvilken farge på øyenskyggen de skal ha fra dag til dag…….folk vet ikke en gang hva ISIS er for noe, det er helt utrolig !! Hvordan kan dere da kommentere på noe dere ikke har peiling på!!
      Fy for en skandale at folk påstår dette Isabel ! Stå på ! Jeg elsker bloggen din ❤️ Og jeg er 24 😉 det sier alt !
      Peace out ✌🏻️

    2. Men der står det jo ingenting om at det er planlagt angrep i Thailand på julaften? Hvor har du lest det?

    3. Hm jeg skjønner at det er irriterende at folk er mugne og stiller spørsmål rundt alt, men her synes jeg faktisk du overdriver litt når du lager et helt innlegg dedikert til et par personer som ønsker kilder. Jeg måtte lese kommentarene og syntes ikke de var noe ille, med mindre det er noen kommentarer du ikke har godkjent.
      Men uansett, får krysse fingrene for at det ikke skjer noe i et av verdens fineste og triveligste land. Misunner deg som er der i jula 🙂

    4. Hvor står det at de planlegger på julaften? I alle artiklene står det at de planlegger å slå til på russiske mål, har ikke lest om julaften på noen av dem..?

    5. Du burde begynne å godkjenne ALLE kommentarene, Isabell. Av den enkle grunn at mange nå sitter med et inntrykk av at du kaller ALLE nett-troll av dem som enten er uenig eller kommer med konstruktiv kritikk til deg/dere. Såpass BØR du tåle uten å komme med smålige, arrogante og “bezzerwisser” svar når det er du/dere som velger å ha en offentlig blogg. Vil du leve av denne bloggen, også på sikt, så burde du virkelig gjøre noe med måten du svarer leserne dine -for prdd tar det seg lite bra ut. Jeg skriver ikke dette for at jeg mener dere skal utsettes for hat og netthets, for noe mer lavmål og feigt finnes vel ikke i dagens internettsamfunn. Men å svare som du enkelte ganger gjør tjener du lite på -da burde du heller “bite i det sure eple” og heller la vær å svare uavhengig over hvor provosert og lei du er. Er en del av gamet, og tar en stund å bli medievandt og å svare/ikke svare på en måte som gjør at man kan ha hode høyt hevet uten å virke som en kjepphøy person. Husk at fremtidige annonsører, bedrifter og andre interessenter sjekker også opp slikt så det ikke slår tilbake på deres omdømme.
      Ellers, kos dere masse i Thailand og ta vare på hverandre! Her hjemme regner det sidelengs så nyt mens dere kan:)

    6. Lisa: Denne kommentaren var absolutt kontruktiv. Jeg har valgt å ikke godta hatfulle og ekle kommentarer da jeg ikke ønsker å ha et negativt kommentarfelt. Jeg vil ikke kunne sitte å se på kommentarer som sårer gang på gang. Da er det lettere for meg å bare kunne slette, og gå videre. 🙂

    7. Kan du også lage et innlegg som pierre og fortelle hvordan dere ble sammen fra ditt synspunkt? btw: skjønner godt at du blir redd pga Isis, på tide at noen skjønner faren de utsletter

    8. Haha. Jeg dør av folk! Er det mulig å være så snål. Om man tror at Isabel lyver så er det vel bare å gi faen! Over til noe annet. Jeg elsker bloggen din, du har blitt veldig flink til å oppdatere. Klem:)

    9. Hei. Dette står du selvsagt fritt til å uttale deg om,! Trodde dette var noe av poenget med en blogg. Nettopp at bloggeren legger ut sine tanker, følelser, opplevelser og skildringer av daglige opplevelser. Kjempe bra skrevet, syns du er dyktig som klarer å engasjerer så mye og ofte som du gjør! Beviser at du mestrer jobben som blogger perfekt!, og det er det ytterst få som klarer! men har et spørsmål, ryktene skal ha d til at jobben på GG ikke levde helt opp til forventningene. Har dere sluttet i jobben?

    10. Hei fine deg 🙂 Ville bare si at jeg digger bloggen din og ay´t du skriver kjempe bra innlegg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie. For det fortjener du virkelig, så ønsker jeg det er godt nyttår 🙂

    11. Hei Isabell! 🙂
      Jeg liker virkelig å følge med på bloggen din, å jeg skjønner at du blir irritert på de “fjottene” som skriver negative kommentarer, å mener at du bare finner på ut av det blå at ISS skal angripe Thailand.
      De befinner seg heelt på en annen planet! Jeg kan bare se for meg drama hylende hvis de hadde fått lest at ISIS hadde planlagt ett angrep på Norge. ……
      Greit nok at folk får panikk, får sjokk å alt det der!
      Jeg skjønner deg veldig godt også, at du kan bli litt nervøs. Fordi du vet jo ikke 100 % på hvor og når det kan skje!
      Selv… har jeg gitt opp av å være redd og nervøs! Da jeg selv bor i ett land som stadig blir angrepet av terror til tider, å i tillegg blir veldig trukket på og trakassert av omverden 🙁
      Altså jeg bor i Israel ♡ det beste, og faktisk det tryggest landet å bo i! Fordi sikkerheten her er veldig høy, å Israel har det beste militæret i verden 🙂 sååå Isabell, ta deg gjerne en tur til Israel (Tel Aviv er en av verdens beste party byer)
      Å om noe annet… ikke for å smiske, MEEEN da jeg fulgte med på Paradise hotel, var du, Sara, og Elin de råeste der inne.
      Stå på Isabell! Å kos deg i Thailand ♡

    12. Det vil alltid finnes nett troll!! Gjerne misunnelige kvinnfolk som overhode ikke ser like bra ut som deg, eller har like vellykka liv som deg! Hev deg over dem! Jeg liker å følge bloggen din 👍🏼
      Mange toppbloggere som har stengt kommentar feltet, av den enkle grunn at de får så mye hat.. Jeg blir så provosert av å lese kommentarer fra ekle , misunnelige mennesker !!

    13. Digger bloggen din Isabel! Haloo, jeg skjønner veldig godt at du blir litt stressa for d r IS? Noen folk er virkelig dumme her inne, herregud! Is er en sterk gruppe så jeg skjønner veldig godt hvordan du reagerer? Og det er sååå teit at haterne skal reagere sånn, for hvorfor skulle hun lyve om noe sånnt? Hadde tenkt til å skrive ikke bry deg om dem, men det er kanskje litt vanskelig for de hisser deg opp hehe! Men isabel bare driiit i dem for du hvet hva du gjør .. Haha! Men over til noe annet..; hvis hun jenta^^ der bor i Israel, hvordan kunne hun se ph da? Jeg kunne ikke det når jeg bare var i Sverige?

    14. Synes det er rart at norsk media ikke har skrevet noe som helst om det. Mange nordmenn som reiser til phuket også. Hadde det vært en reell fare ville nok de fleste nordmenn blitt sendt hjem og det ville heller ikke blitt sendt flere nordmenn nedover med charterfly.

    15. Hvorfor tar du deg nær av alt mulig piss? :p grattis til de som fikk et helt innlegg om seg. Usikkerheten din synes lang vei miss bimbo <3

    16. Du kan virkelig ikke ta deg nær av alt som blir sagt til deg… Om du får litt kritikk er alle tydeligvis “nett-troll”.

    17. Når noen kommer med en kommentar til deg som du ikke liker, og du mener den personen ikke har fått med seg alt, hvorfor kjefte og skrike til de? For det er det det virker som du gjør. Du kan heller gi dem en kilde og forklare det på en pen måte? Det er nettopp dette som får hvertfall meg til å bli litt småirritert på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg