Takk!

Jeg vil starte dette innlegget med å takke alle dere som har lagt igjen fine og konstruktive tilbakemeldinger på mitt seneste innlegg. Dere er gull! Jeg valgte å bruke “blogg-makten” min til å sette lys på dette og faktisk advare andre til å gå i samme fella. Noen skal selvsagt, som alltid, hakke på hver eneste ting jeg skriver. Men vet dere hva? Go ahead. Så lenge jeg får advart flertallet og at jeg står opp for meg selv er  jeg fornøyd! Det var det jeg ville oppnå – og det gjorde jeg! 🙂 

I går var litt av en kveld, haha. Vi dro ut, først til et nytt sted som heter Heidi’s hvor vi hadde bord, men det var virkelig ikke helt vår stil. Nattklubben/baren var skikkelig afterski preget med trebord, ølmugger – ja, du skjønner. Absolutt god stemning, men jeg liker det litt mer eksklusivt når jeg skal feste! 🙂 Så vi tok turen videre til både Baroque og Nox. Baroque var det kanskje bare 10 personer, mens på Nox var det stappfult. Kvelden endte tidlig med kebab i suiten før jeg la meg. I dag derimot, håper jeg virkelig på at det er trøkk i hovedstaden! 😀 

23 kommentarer
    1. Du mister så mye respekt når det er åpenbart hvor hardt du prøver å framstå som “rik” ved å poengtere at du bor i “suite” og at du liksom kun liker eksklusive steder. Det er så komisk, i og med at du har vært representant for den mest harry nattklubben som eksisterer- GRABBARNA GRUS. Haha, du prøver for hardt, og det er komisk å følge med. Når dine 13 år gamle lesere får en ny sesong av paradise, så er du nok glemt.

    2. Lene: Åh, sånne som deg ELSKER jeg! For deg gleeeder jeg meg til å vise at jeg har sååå mye mer i vente for deg å hate på! Kjære vennen, følg med de kommende ukene, for da skal du få lov til å irritere deg sååå utrolig mye mer når du ser hvor fremgangsrik jeg er. <3 STOR KLEM!

    3. Missunnlighet er alltid verst å innrømme vettu haha, lettere å hakke på folk som hun lene gjør i stede for å si at man faktisk missunner deg for hvordan livet ditt har blitt. Du er heldig at du har fått det så bra å det fortjener du etter alt du har hatt tidligere i livet. Etter som jeg har forstått har du ikke alltid hatt det lett. Stå på du❤️

    4. Jeg lurer på noen ting: det ser ikke ut som om du bruker støttebh på bildene du legger ut på instagram, skal du ikke bruke det i sånn 6 uker? Jeg tok nettopp silikon selv og fikk beskjed om å ha på den i 6 uker. Og kan du drikke alkohol så kort etter operasjonen? 🙂

    5. Gleder meg til å se hvor “rik” du er om 5 år 🙂 Ser det skrives om sjalusi – noe som er et vanlig kort å dra når noen kritiserer et annet menneske, da er man automatisk sjalu. Du har absolutt ikke noe som jeg kunne ha tenkt meg. Da må det i så fall bli håret. Du later som du er “VIP” og rik, og du er psykelig opptatt av å vise hvor eksklusivt alt er, noe som ikke er tilfelle. Det er så patetisk og gjennomskuelig, du prøver så hardt og de eneste som går på den lille “luksusbobla” di, er stakkars små barn på 13 år. Du forandrer hele utseende ditt, fake. Prøver å late som du er en rik forretningskvinne, FAKE. Du blir ledd av, og du har så lite selvinnsikt at du skjønner det ikke.

    6. Lene: om du ikke er missunnelig å ikke liker henne forstår jeg ikke hvorfor du hele tiden trykker deg inn på bloggen hennes. Det er så gjennomskuelig som det kan bli. Det er noe som trigger nyskjerrigheten din ellers ville du ikke lest om henne hehe

    7. Hvorfor henger du på steder som er diskriminerende? Både Nox og baroque har blitt tatt for rasediskriminering og mister skjenkebevillingen i en uke. Er du ikke i mot rasisme og diskriminering av andre kun pga hudfarge?

    8. Monica: tviler på at den jenta der er opptatt av noe annet enn seg selv. Ida Iselin: Ja, det som trigger meg er å observere slike selvopptatte folk, studerer sosialantropologi skjønner du. Og det er ganske fascinerende å se hvor langt enkelte er villige til å gå mtp. Operasjoner, overfladiske og desperate innlegg for å komme øverst på en bloggliste. Alle vet at Isabell ikke kommer til å bli hverken fotballfrue eller Camilla Pihl, og det er interessant å se hvor lenge dette bloggeventyret hennes varer. Hun er så opptatt av suksess at hun aldri kommer til å oppnå det.

    9. Lene: Kjære Lene. Klikk deg inn her 8. januar så kommer du til å hate ditt liv enda mer! 🙂 Da skal du få se hvor lenge dette “bloggeventyret” mitt kommer til å vare, og du kommer ikke til å like det. Hehe! Klem <3

    10. Ja du må tåle mye. Jeg blogget for noen år siden å begynte å få masse lesere mens jeg var gravid men jeg taklet ikke disse kommentarene. Så du skal ha for at du tåler mye. Men når man kommer så høyt som deg på blogg listen får man jo litt annet forhold til disse taperene er jo egentlig bare å drite i di. Hihi stå på gøy å følge deg til toppen

    11. Hehe, ja det blir spennende. Jeg hater ikke “suksessen din” jeg bare finner det fascinerende hvor selvopptatt et menneske kan bli. Kom ned på jorda litt du nå, du er hverken kjendis eller rik eller hva det nå er du prøver å være. Og om du har fått deg en ny sponsoravtale, så er du ikke “karrierekvinne” av den grunn 🙂

    12. Å lene om du studerer noe så er det jo greit å lese om folk selvfølgelig men du trenger da ikke være stygg å spydig å ødelegge for folk i prosessen. Studer nå hva du vil men ikke la det gå ut over andre. Ho kan da ikke for at du vil kaste bort livet ditt på å ha tryne i en bok. Ho lever værtfall livet til det fulle mens ho kan. Livet er kort. La folk leve det livet de vil.

    13. Har ikke nektet noen å leve livet sitt jeg. Men folk må tåle å høre andres meninger. Les litt mere bøker du og kanskje, Ida, så du har litt mer vettugt å komme med 🙂 Du skulle i alle fall ha fulgt med litt mer i norsktimene legger jeg merke til.

    14. Dessuten (denne kommentaren blir vel slettet) så kjøper Isabell seg følgere på instagram, og tør ikke stå fram med det. Det sier LITT om hvor opptatt hun er av å bli “populær”.. Hun får være så høy i hatten som hun bare vil, men dessverre klarer hun ikke å bli likt av folket (utenom 13-14 år gamle unger) og må dermed KJØPE seg følgere for å framstå som poppis.

    15. Lene: Haahahah! Hva?! Morsomt hva sånne haters som deg klarer å spinne opp. Jeg skjønner at du er sjalu da du sikkert har 200 følgere (og sikkert mindra da du fremstår som et veldig… nedlatende og stakkarslig menneske) og jeg har 93.000. Du kan få en shoutout om du vil? 🙂

    16. Lene ja skulle kansje følgt med mer i norsk timen og ville gjærne lært meg å skrive bedre.hadde det ikke vært for at jeg lå hjemme å holdt på å dø da skolen var i gang Du må lære deg å passe på hva du sier. Du vet aldri hva folk sin historie er

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg