Dette klikket jeg hjem!

Adlinks

Jepp, I did it again… Nå er jeg jo tilbake i Oslo, og det vil si at jeg må hamstre inn varme vinterklær! Det har jeg ikke så mye av nå, jeg fryser jo i hjel! I kveld satte jeg meg ned å klikket hjem masse fine goodies. Selvsagt fra Shein, som vanlig. 

Boots her 320 kr / Kåpe her 544 kr / Jakke her 432 kr

Kjole her 160 kr / Rosa kjole her 112 kr / Kåpe her 288 kr

Sko her 312 kr / Skjørt her 120 kr / Jakke her 320 kr

Poncho her 520 kr / Genser her 224 kr


Genser her 248 kr / Jakke her 248 kr

17 kommentarer
    1. Jeg ser ikke helt poenget med å selge klær, der mye av det er ganske nytt, for så å kjøpe mer? Hvorfor ikke bare beholde det du har fra før? Er ikke veldig miljøvennlig å få pakker fra Kina(eller hvor nå sheinside holder til) hele tiden heller 🙂
      Sier ikke dette for å være frekk eller noe, så håper ikke du tolke det sånn!! Jeg elsker bloggen din, og syns du er Pierre er sååå fine sammen.
      Håper du har en fin jul, Isabel! Klem <3

    2. Hei! Hvor mange virkedager tat det før klærna kommer og betaler du noe toll når det kommer?
      Mvh Trine

    3. Hei! Kan du legge ut bilder av deg i det du kjøper? Jeg er like høy som deg og mye av det du la ut vil jeg kjøpe selv 🙂

    4. Må bare også si at jeg elsker slike innlegg der du legger ut hva du kjøper osv. Ikke slutt med det selv om noen syntes du legger ut for mye av det! Gjerne legg ut erfaringer dersom du kjøper noe fra nelly.

    5. Hei! Ser ut som de har så mye fint fra Shein. Men hvordan er størrelsene? Hvis du for eksempel bruker small til vanlig, hva bestiller du for størrelse i nettbutikken da?
      Klem!

    6. Hei fina <3 jeg bare lurer på om klærne fra shein er små i str. Har så lyst å bestille klær derfra men er så usikker pga jeg ikke vet om de er små eller store i str. Ha en fin dag videre og kos deg med Pierre,dere passer bra sammen 🙂 <3

    7. Er klærne sånn som på bildene til Shein siden? Eller ser de annderledes ut i virkeligheten? 🙂

    8. Hei og godt nyttår!
      Jeg lurer bare på om str er normale? Har ca samme gram silikon som deg hva slags str bruker du i topper ? 🙂 Fant masse fint, men er litt usikker på str

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg