I dag var jeg en sau

“Åååh, men det e sååå jævlig kaldt!!!”, haha. Frøys litt!

Vesten selger jeg på nettbutikken min! 🙂


Sååå kaldt! Jeg vet at jeg maser fælt om disse lave gradene, men really… Jeg kommer tross alt rett fra 40+ grader, så det er et liiite sjokk! Hehe. Nå har jeg hvertfall fått på plass vinterklær og venter på masse i posten også. Jeg var så dum og bestilte enda mer i dag tidlig… Er dere interessert i å se? 🙂 Nå skal jeg bare jobbe litt resten av kvelden, også håper jeg at jeg rekker å se på litt serier. Stor klem og fortsatt god ferie, hjerter!

11 kommentarer
    1. Hvor er veska di fra?❤😍 heier på deg og pierre og har gjort det fra dere ble et “par” på paradise hotel, stå på💖💟

    2. Åh du er skjønn as! Tror vi er litt forskjellige, elsker kulden for da kan jeg være ute også komme inn og varme meg skikkeliiig forran peisen;)

    3. Åh du er skjønn as! Tror vi er litt forskjellige, jeg elsker kulden for da kan jeg være ute også komme inn og varme meg forran peisen;)

    4. Hvorfor invisterer du ikke i en varm, god vinterjakke som koster litt, men holder deg varm?:) Nytter jo ikke med tynne “vinterjakker” fra Shein når det er så kaldt:p

    5. Hvorfor går du så mye uten støtte bh? Greit at man kan gå uten den i rundt 2 timer, når du skal dusje evt ta bilde, men det er ikke bra å gå så mye uten den slik du gjør. Det kan få konsekvenser. Naturligvis så vet jeg jo selvsagt ikke så mye om du faktisk bruker den mye, men utifra bloggen, og siden det er bare den jeg kan referere til, så ser det ut som om du bruker den svært lite. Er anbefalt å gå med den i 4-6 uker eller mer for å minske risikoen for komplikasjoner evt skjeve bryster, fæle arr og mer henge pupper. Men selvfølgelig, dette er dine pupper og du får jo gjøre slik du selv vil! Dette var ikke ment som en negativ kommentar, men mer som en “heads up”. 🙂 Og gjerne et tilbakesvar angående dette med støtte bh.
      Håper du ellers får en trivelig dag og takk for svar på forhånd! 🙂

    6. Hvor er veska fra ? Kan du legge til en link vis du har kjøpt den på den. Tusen takk på forhånd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg