Året som gikk, del 2

– Juli –

Jeg var fortsatt i Rhodos og levde livet. Festing, soling, nye venner. Kjedet meg ikke et eneste sekund. Good times!

 

Trekant-helvette startet… Pierre kom til Rhodos!

 

– August –

Hadde tidenes dagsfylla på en båt vi leiet. Stor, konge gjeng!

– September –

Slutten av sommeren hadde nå kommet. Vi avsluttet på et skikkelig bra vis – vi leiet 2 fete villaer i Lindon, litt utenfor Rhodos.


I midten av Sept reiste vi hjem til Norge igjen.

– September –

Det skjedde ikke så mye spennende faktisk. Festing, hverdagsliv… Ja. Ikke så mye mer! Jeg fikset på leppene, da. Og tok botox for første gang.

Bestilte spontant flybillett til Sara i Kristiansand en kveld og reiste 1 time senere.

… Og videre fra Kristiansand bestilte jeg nok en spontan tur til Gøteborg.

Jeg var på photoshoot med en dyktig fotograf, og resultatet kom i Dagbladet.

Sara kom til Oslo, og vi booket oss inn i en suite på hotell. Veldig gøy helg med mye festing!

– Oktober –

Jeg reiste til Tromsø og besøkte storesøstra mi sammen med mamma.


– November –

Reiste til Stockholm med god-gjengen min!

Plutselig var jeg i Trondheim! Jeg var booket til en 18-årsfest.

 

Og dagen etter reiste jeg og Pierre til Thailand!

Jeg og P sjekket inn på et nyyyydelig resort og pleiet kjærligheten.

Jeg og Pierre gikk ut med at vi dater.

– Desember –

Vi koste oss fortsatt nede i varmen. Sluttet å jobbe, og var bare på ferie. Jeg tok silikon! Vi fikk Youtube-partnerskap. Pierre hadde bursdag! I slutten av mnden overasket vi familiene våres på jul med å komme hjem. <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Det har vært litt av et år! Jeg har opplevd så sinnsykt mye, og jeg må nok si at dette året er det beste hittil. Jeg er så takknemlig for alt! Gleder meg så mye til å se hva 2016 bringer. GODT NYTTÅR!!! <3

10 kommentarer
    1. Så mye gøyalt du har gjort! Ser ut som du har kost deg masse. Godt nytt år, kos deg masse❤️ Gleder meg til å lese bloggen din videre i 2016.

    2. Var du egentlig sammen med Mathias eller var det bare tull? Var du sammen med Mathias på tull og samtidig hadde sex med Pierre, og begynte å få følelser for han? Er litt nyskjerrig bare tihi 💞💞

    3. Du aner ikke hvor heldig du er som er SÅ fin uten sminke. Jeg syntes faktisk du er penere uten sminke enn med sminke. Skulle ønske jeg var like fin! Godt nyttår til deg!

    4. W0w før et år :-O
      Æ har ikje opplevd nåkka på nån år sia æ ikje har vænna… så ja sitt kun inne heile tia på nætte så mine år går te internætt, så bli kjedeli te tider, men internætt e en fin ting alikavæll, men man opplev jo ikje så mye dær enn de samme tingan heile tia.. 🙁 Men det går no greit uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg