Bursdagsfeiring: lillebror 12 år!

Min lille bebis blir så stor!

Jeg kan ikke tro at min lille, lillebror har blitt hele 12 år! Det er jo ikke lenge siden han var en liten baby og jeg trillet han med meg på tur til Mega for å kjøpe Solrik. Jeg skiftet hans bleier, passet på han, våknet om natten for å gi han smukken igjen.. Ja, jeg er faktisk som mammaen hans! Jeg må nok bare akseptere at mini blir stor, han også. Hehe. Vi feiret hjemme først med hans favoritt middag, før vi dro til Fridays etter hans ønske, for å spise dessert. Så koselig familiekveld!

Mine to hjerter!

Min fine mammi!

10 kommentarer
    1. Hei! Jeg forstår ikke helt? Du sier du har bodd i fosterhjem men at du har passet lillebroren din som om han var din egen? Viss du hadde så god kontakt med den biologiske familien din, hvorfor feiret du da julaften alene? Bare lurer siden jeg ikke forstår helt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg