Meg som fjortiz!

Meg i tenårene!

Oh, god! Etter såpass stor interesse på instagram og snapchat har jeg nå smelt sammen en skikkelig stor bildbombe med snapshots fra mine glanstider – tenårene. Haha, som jeg så ut til tider… Det var en periode jeg gikk med i hjel smadrete lepper fylt med brunkrem og stooort, tupert hår. Jeg fant ingen bilder fra denne perioden, desverre (eller takk gud?). Nyt bildene og le godt! Jeg garanterer et par latteranfall. 

Have fun!

Her var jeg på fest og drakk alkohol for første gang. Ble busted…

“photoshoot” med venninen min på rommet. 

Dette bildet var jeg sååå fornøyd med, husker jeg! Brukte det over alt, haha.

Her er meg etter at jeg ble forelsket for første gang og ble derfor Arsenal-fan siden min kjærlighet var det..


Min elskede fotball-binge.


Vel… Jeg har ikke ord.


Redigert bildet og greier.





Fikk pupper ganske tidlig. Her var jeg vel 13 år, tror jeg?






Haha, jeg husker jeg var sååå stolt over 6-packen min.



Poserer stolt i min egen leilighet!






Stripte håret for første gang!

Fotball-bella! Jeg spilte fotball hver eeenste dag etter skoletid. Gressbanen var rett over huset mitt.


Fjortissen ferdig pyntet til fest!

Min første photoshoot! Så stolt da jeg ble kontaktet og spurt..



Bra pose!

Her hadde jeg akkurat funnet ut hva push-up var! Haha.


30 kommentarer
    1. Kan du ha innlegget: min første gang. Her kan du fortelle om første hjemmefest, førte kjæreste, første flørt, første møte med alkohol osv 🙂 mange andre bloggere som har gjort dette før, så du kan ta inspirasjon fra de

    2. Haha, så søt du var. Ganske lik egentlig, men du har jo også forandret deg! Dette var gøy å se 🙂

    3. Drit bra blogg! Veldig mye spennende❤️❤️❤️ Hvordan får jeg kontaktet deg, fordi jeg elsker klærne dine og har lyst til å bestille noe men hvordan?

    4. hei isabell! 😀 leser bloggen din hver dag, og har fulgt deg siden første innlegg! jeg lurer på en ting, kunne du ha vært så snill å laget et kjapt innlegg om hvordan det fungerer å bestille fra shein? er det noe toll, hvordan er det med betaling, frakt osv? hadde vært helt supert. de har jo såå mye fint der! Hilsen stor fan fra nord-norge!

    5. :D: Hei! Så koselig å høre. Jeg har jo skrevet flere ganger all inforamsjon om sheinside, betaling, frakt osv. Det er gratis frakt om man bestiller for over en viss sum, man betaler ikke toll – og MVA regning. Frakten tar ca 10-15 dager 🙂 Elsker den nettsiden! Stor klem <3

    6. På disse bildene hadde du jo ganske fine bryn, det har du nå også, men hvorfor var de som de var på PH?:p

    7. jøye meg, du var jo superskjønn som tenåring! Så vertfall ti ganger bedre ut en jeg gjorde på den tiden

    8. Haha, så gøy å se! Du har alltid vært veldig pen du. Hadde vært gøy om du skrev under på flere av bildene hvor gammel du var, eller hadde de i kronologisk rekkefølge, for klarte ikke helt å se forskjell. Stå på videre Isabell, flink er du <3

    9. Morsomt at du deler sånne ting med oss. Det setter jeg stor pris på. Bra du er tøff som tørr det 🙂 Det må du gjerne gjøre mer!
      Vil gjerne også høre om hvorfor du kom til en fosterfamilie. 🙂

    10. Veldig pen før, veldig pen nå.
      Skjønner bare ikke at du var/er så usikker på deg selv at du må forandre slik du “egentlig” er.
      Nå er du bare lik som alle andre, med stor rumpe, digge lepper og sexy pupper- istedenfor bare deg (som er det beste synes jeg)
      Så mitt spørsmål er: Hvorfor velger du å korrigere på din egen kropp? Og hva synes du om kroppspress og hvordan du bør se ut i dagens samfunn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg