Antrekk

Shooo babes! 

Så gøy å se at dere likte forrige innlegg. Fikk mange kommentarer på at jeg fortsatt ser helt lik ut – jeg vet ikke om jeg skal ta det positivt eller negativt! Haha. Håper ikke jeg ser heeelt lik ut hvertfall. Denne søndagen har vært produktiv frem til nå, jeg har jobbet i et sett. Resten av dagen skal jeg hvertfall trene (første gangen på lenge, selv om jeg får min daglige “trening” hver dag heheh). Jeg trenger å få bevegt litt på skrotten etter så mange timer foran skjermen. <3

Hva skal dere i dag? Stor, varm klem fra meg!

Adlinks

Skjørt: her 136 kr

Turtleneck-body: lignende her 96 kr

8 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg eller en videoblogg der du snakker om “jeg går aldri ut uten…. mobil, lader osv i vesken eller jakken” eller noe om du skjønner :/)

    2. Hei Isabell! Jeg digger deg og bloggen din! du tør å si meningene dine 100% + du tør å være deg selv 100% noe som er veldig motiverende!:-)<3
      Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg der du sier alt om hår rutinen din for vinteren? Hvor mange ganger du tar shampo i håret, hvor lenge du skylder ut såpen, temperaturen på vannet, om du føner det?:) hvor ofte du dusjer, hvor lenge du har i hårkur og hva du gjør i mens?:-) Kanskje du kunne hatt med noe om såpene du bruker på kroppen?:-)

    3. Isabel! Hvor er leppestiften din fra? Leter etter en leppestift i akkurat den fargen, men uten hell frem til nå…
      Du stråler, forresten:) Er fascinert og inspirert av deg. Keep up the good work! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg