Derfor er jeg ikke på Vixen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åh, jeg er sjalu på de som er på Vixen nå. Jeg skulle dit selv, men da jeg egentlig skulle vært bortreist i dag takket jeg nei til billetter… Så kjipt! Det er ikke alltid planen går som den skal, og da er det ekstra kjedelig å gå glipp av noe så gøy som jeg egentlig kunne deltatt på. Men men – neste år! 🙂 Hehe. Hva gjør dere i kveld? Jeg kom akkurat til mamma og skal slappe av her resten av kvelden. Mamma og dattertid!

Vi skrives i morgen, dere. Stor klem <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. elsker bloggen din! kunne du fortalt litt om bagrunnen din, hvor er du egentlig opprinnelig fra, er det dine ekte søsken og har du vært i serriøs forhold før dette.. vil vite litt mer om deg 🙂

    2. Åh, så kjipt. Men sånn skjer, du får ta det igjen neste gang!
      Ha en fin kveld med mammaen din❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg