‘Pierre har vært utro’

“Pierre har vært utro mot deg”. Jeg får stadig kommentarer om at noen har sett Pierre hit og dit, og at de har vitnet at han har vært med andre enn meg. Jeg får høre det hele tiden. Jeg vet at sjangsen er der, og den kommer alltid til å være der. Ikke bare at han kan være utro mot meg, men også omvendt. Risken er jo alltids der, blant alle forhold. Men det at vi er et offentlig og kjent par gjør det naturligvis vanskeligere når det er så mange rundt som kommer med forskjellige påstander. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har fått høre akkurat den setningen – ‘pierre har vært utro mot deg, du vet det?’. Det sykeste er når jeg får det servert rett i ansiktet når jeg er ute på byen. Hadde det vært i starten av forholdet vårt hadde jeg garantert blitt veldig bekymret. Da tror jeg at jeg hadde trodd på alle disse påstandene som så mange forteller meg. Det tok en ganske god stund før jeg og Pierre ble et par, rett og slett fordi at jeg tvilte ganske mye på han. Jeg visste ikke om han kom til å forholde seg kun til meg og være lojal, når han har en historie som tilsier det motsatte. Det skal jeg ærlig innrømme. Det var ikke barebare i starten. Men nå dere… Nå kunne jeg ikke hatt mer tillit til min kjæreste. Han har jobbet hardt for å overbevise meg at jeg ikke har noe å frykte og at han ikke er interessert i å ødelegge det vi har. Ever. Og det? Det tror jeg på. 

Det kommer alltid til å være folk som vil ødelegge. Det er jeg helt klar over, og det lyser lang vei hos enkelte. Jeg vet med meg selv at jeg ikke har noe å være redd for. Jeg er såpass trygg på kjærligheten jeg får fra Pierre. De som vil bruke energi på å spre falske rykter og kvalme skal vær så god få lov til det. Det vil ikke påvirke meg eller Pierre. Vårt forhold er sterkere enn som så. Jeg elsker han mer enn jeg noensinne har elsket et annet menneske. Han er mitt alt. Og jeg tror at folk lærer av sine feil.

Les innlegget til Pierre om hans tanker rundt dette her.


11 kommentarer
    1. HERREGUD noen folk er bare så retard… Det er liksom ikke: hei Isabell, hvordan går det? Men: Du vet Pierre er utro mot deg?! Jeg blir så provosert på dine vegne omg..😂😂❤️

    2. “Jeg vet at sjangsen er der, og den kommer alltid til å være der. Ikke bare at han kan være utro mot meg, men også omvendt. ”
      Haha, serr? Jeg vet 100 % sikkert at jeg ikke kommer til å være utro mot min kjæreste. Synd du ikke vet det samme, Isabell!

    3. Dere to altså! Dere er jo så søte at jeg nesten får tannverk <3 Haha! Ikke bry deg om hva andre har å si, dem har ikke bedre å finne på... Misunnerlse og sjalusi? Bla-bla, bare fordi dere er kjendiser er dere da for f*** meg mennesker! Folk burde let it go! Både du og Pierre får så utrolig mye stygge kommentarer på bloggene deres, jøsses! Om de ikke liker dere hvorfor i H***** leser de bloggen deres da og bruker tid på å kommentere? Just saying! Det er noe mer som ligger bak vet du ^^,

    4. Hei søte deg. Vi har fått et par slike kommentarer på vår blogg også, om at vi liksom er utro mot hverandre. Vi er ikke offentlige personer, men vi bor i en liten by, så det sier sitt at folk tror de vet alt om alle.. Vi får heve oss over det, er nok bare misunnelige mennesker der ute tenker jeg 😉 dere er verfall utrolig fine sammen<3
      Klem

    5. gjetter riktig hver gang jeg ser overskriftene dine? på dette innlegget tenkte jeg ikke at pierre hadde vært utro, men at det var en kommentar fra leserne dine. DU trenger ikke å lage klikk overskrifter, Isabell. Du er flink uansett! stol på leserne dine at de går inn å leser bloggen din uansett hvordan overskrift du har, sånn som sophie elise gjøre <3

    6. Dere er super søte, og jeg er helt enig med Pierre ang. det at folk må la hele denne utro greia gå, er litt gammelt nå, vi gjør alle feil:)
      MEN, om dere ikke vil at folk skal prate om det, bør dere kanskje la være å skrive innlegg om det?
      Jeg hadde glemt alt trekantdramaet helt til du og Pierre tok det opp nå..
      Ellers, dere er gode bloggere, og det er alltids den ene som prøver å ødelegge for dere, så bare prøv å ikke bry dere:)
      Klem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg