14 kjappe spørsmål

God tirsdag, fininger! Holdt på å skrive mandag, hehe. Føles som en mandag i dag! Jeg har ikke så mye på agendaen resten av dagen i dag faktisk. Kvalitetstid med familien er prioritert hvertfall, så får vi se hva kvelden bringer. Jeg savner min fine venninne Raija, så denne uken skal hvertfall vi henge mye sammen <3 Det er ikke ofte jeg finner jentevenner som jeg virkelig liker og klaffer med, men denne frøkna klikket jeg sammen med allerede første gangen vi møttes her i Oslo i en bursdag. Det var allerede i høst.. Shit som tiden går fort ass! Ah ja… Jeg fant en gøy tag på en side med 14 random spørsmål, så det tenkte jeg kunne være gøyalt å svare på her. Lets go!


 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor høy er du?

– Jeg er 160 cm.. Kjempe liten! Alle blir alltid så overasket når de ser meg irl og ser hvor liten jeg faktisk er. Hehe, mini!

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

– Veeeldig lang.. Jeg elsker å stå i dusjen! Det er så deilig. Jeg bruker også å ha veldig varmt vann. Vi snakker overdrevent varmt. Det er faktisk i dusjen jeg får de beste idèene!

Hvor lang tid bruker du på å stelle deg på morgenen?

– Det varrierer veldig. Normaltsett bruker jeg rundt 30 minutt. Kanskje litt mer! Hvis jeg har god til kan jeg også bruke veldig lang til på å bli klar, men jeg kan også gjøre det kjapt om jeg må.

Har du en frykt? 

– Absolutt.. Den største frykten jeg har er at det skal hende mine næreste noe vondt..

Hvilken serie så du på sist?

– KUWTK! Eeeelsker familien. Jeg har sett hver eneste episode, jeg er slavisk opptatt av Kim K. Nå har jeg faktisk blitt ganske fan av Kylie også, for et vakkert vesen. Og Kris? The fucking queen! Også er jeg team Scott. 

Har du noensinne vært i en fysisk slåsskamp?

– Ja, med min søster.. Og jeg tapte hver eneste gang. Hun klikker i vinkel! Hahah. Det er mange år siden sist da, selvsagt. Hehe! Søskenkjærlighet at it best.

Har du en rar fobi?

– Oh yes! Jeg haaaater tær. Jepp…. Jeg iler! Det var mye verre før, da kunne jeg helt seriøst bli oppriktig kvalm om noen kom borti meg med tærne sine. Nå synes jeg at det er ekkelt og jeg får typ grøsninger men så går det bra! 

Hva er din favoritt junkfood?

– Åh, vanskelig.. Kebabpizza! Eller kanskje løvbiff? Det er yummi. 

Hva har du på deg når du sover?

– String eller naken. Klarer ikke sove med klær, føler jeg blir kvelt..

Hvor ble du født?

– Stavanger universitets sykehus! Ein skikkelige byass. Denne frøkna kom til verden 5. april i 1994.

Har du noen spesielle talenter?

– Ja, jeg er ikke så verst i fotball! Spilt i mange år. Det visste du kanskje ikke? Hehe.

En matrett du ikke kan leve uten?

– Kylling og ris. Og Pierre sin potetmos. HEAVEN! Årh, nå ble jeg sulten…

Hvis du kunne skiftet navn, hva ville du endret til?

– Isadora. Jeg synes det er sååå fint! Og ganske sjeldent også.

Hva er din favoritt dessert?

– Sjokoladefondant uten tvil. Fy så godt! Spesielt min egen 🙂 Viktig med bær + vaniljeis på siden. 

 

29 kommentarer

Siste innlegg