Den perfekte helgen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne helgen har vært skikkelig avslappende. Og det har vært så deilig! Jeg har hatt mye å gjøre de siste ukene og vært på farten hele tiden, så det var veldig godt å kunne koble av sammen med min fine her hos svigermor i Sverige. Vi har ikke gjort så altfor masse, vi har egentlig bare kost oss i hverandres selskap og.. ja, koblet heeelt av. I morgen skal vi hjem til Oslo igjen, for da venter det nye møter og ting vi skal på til uken. Jeg fortsetter blant annet på mine kjøretimer. Hehe! Jeg kan ikke vente til jeg endelig (forhåpentligvis) får billappen. Tenk, nå prøver jeg for tredje fuckings gang… Krysser fingrene! 🙂 Nå skal jeg se videre på The Real Housewives Of Beverly Hills. Har dere sett det? De damene ass! Haha, gud for et drama. Det skal sies at deres liv er min drøm.. Ikke dramaet da, men deres glamorøse liv. Haha! One day! Ah.. Ønsker dere en fin søndag videre, hjerter.

I love yoooou <3

12 kommentarer
    1. Masse lykke til fineste deg <3
      Så deg på Paradise ifjor, og hadde ikke det beste inntrykket av deg pga. det med språkbruket ditt og youknow, du har jo sakt det selv, men! nå digger jeg deg så, og du er en stor inspirasjon <3 har lest bloggen din lenge, og likt deg mer og mer! du er såå godhjertet.
      Kleeemm

    2. Deilig å høre at du faktisk kan sleppe av, ser ikke noe annet enn at dere rusher rundt som noen virvelvinder. Dere fortjener å hvile og hva er vell bedre enn hos gode svigermor? <3 Nyt siste rest av "friheten", før kjas og mas begynner igjen ^^,

    3. Hei.
      Jeg strøk 2 ganger før jeg endelig klarte det. Begynte i 2012 med timer og oppkjøring. Strøk 1 gang pga jeg absolutt ikke var klar, var livredd alt og overså 2!vikeplikt! Oppkjøring 2 var en mnd etter, gikk rett i dass. Så jeg ga opp i flere å, men så tenkte jeg ;faen har brukt så mange tusen på dette,jeg må prøve en gang til. Denne gangen var helt annerledes. Jeg følte meg trygg og at dette her kunne jeg. Så i 2015 i en alder av 30 bestod jeg. Ble så glad at jeg gråt. Så når du er klar for oppkjøring,så vet du det. Ta det i ditt eget tempo.

    4. Hva synes du om at YouTube kanalen dere er så dårlig i forhold til mange andre kjente i Norge , jeg tror dere er snart historie og på vei ned ! Gleder meg til dere forsvinner 😊

    5. Anonym: hehe. Du må nok holde ut da det bare går oppover for oss 🙂 vi er signert med Nordic Screens gjennom youtube kanalen og jeg er signert av Side2 med bloggen. Det har faktisk aldri gått så bra for oss tidligere, så noe rett gjør vi! Men du har selvsagt helt rett til å ikke like oss og da kan du bare la være å klikke deg inn her og på våre videoer. Klem!

    6. Jeg vil gjerne benytte anledningen til å kommentere at Pierre ikke svarte på kommentaren min om å skifte bloggnavn til Pierrelicious, noe som jeg syns er veldig støtende for jeg har fulgt dere som par siden du offentliggjorde det. Heier på dere <33 men hvis dette fortsetter så har dere ikke lenger min støtte og kjærlighet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg