Største failen på lenge..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

H E L L O AND G O O D M O R N I N G

ONSDAG! Jeg skjønner ikke hva som skjer med mitt hodet denne uken.. Gjett hva jeg og Pierre har prestert å gjøre? Vi dro jo tilbake til Oslo igjen på mandag for å rekke alle møtene vi (trodde) hadde denne uken. Men gjett hva da… Vi har faen prestert å se på feil uke. Vi har hoppet over denne uken på kalenderen. Altså – er det mulig?! Vi kunne blitt igjen i Sverige hvor vi koste oss så masse, i noen dager til. Skikkelig kjedelig! Og neste uke reiser vi bort, så da må vi ombooke hele planen vi i utgangspunktet hadde. Good job! Vi er et bra team normaltsett, men denne uken her har vi begge to klart å miste hjernen. Jeg så det plutselig igår da jeg skrev til brynsspesialisten min for å flytte på brynstimen jeg trodde jeg hadde denne uken. Da fikk jeg beskjed om at jeg var jo ikke satt opp før neste uke. Og derfra innså jeg at vi har surret helt. Vel vel! Haha..

Nå skal jeg hive meg rundt her og komme meg til mamma. Jeg skal ta med meg min fine lillesøster til optikeren, for hun skal få seg linser. Akkurat som storesøster! 😉 Etter det har jeg avtalt date med Raija. Skikkelig kose onsdag. Vi skrives senere, dere. Stor klem!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Du har så latterlig dårlig kvalitet på bildene på bloggen. Skaff deg et skikkelig kamera som har god fokus osv. 🙂

    2. Jeg kjenner deg jo ikke personlig (bare gjennom bloggen og snap), men jeg vet du får mye hate og det syns jeg er helt forferdelig. Derfor vil jeg bare fortelle deg at du virker som en helt fantastisk storesøster. Gjennom det jeg har sett virker du som en kjempe kul og beskyttende storesøster, det står det respekt av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg