Den etterspurte kåpen

Inneholder en adlink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T H I S  C O A T

♥ Denne kåpen har dere spurt så mye om. Den er så fin og varm! En skikkelig klassisk kåpe. Jeg kjøpte den på Zara for rundt en måned siden, men ser at den fortsatt finnes på nettsidene deres. Så da gjør den sikkert det i butikk også! Den koster rundt 1300,- kr på Zara, men heeey! Gjett hva jeg har funnet til dere da? En helt lik kopi på Sheinside, selvsagt. Til en brøkdel av prisen. Jeg ble så furten når jeg så det etter at jeg hadde kjøpt den selv, når jeg kunne fått den så mye billigere.. Så her er et tips til dere fra meg, så slipper dere gjøre samme feil som meg! Klem. Dere finner kopien på Sheinside her til 567 kroner. 

14 kommentarer
    1. Hallo! 🙂
      Kan ikke du fortelle litt om denne shein siden?
      Klærne er jo så sinnsykt billig! Så lurer på om det kommer ekstra kostnader (frakt, toll osv) og eventuelt hvor lang tid det pleier å ta til pakken kommer?
      Virker for godt til å være sant :O

    2. Ville bare komme innom å si at jeg synes du er kjempe flink og utrolig pen! Følger med på bloggen din hver eneste dag, og det er så gøy å se alt du har klart å oppnå. Håper virkelig du og Pierre også holder sammen i lang tid, for dere er virkelig et morsomt og bra par!! Gleder meg til å fortsette å følge deg og håper du har det bra <3
      Foresten så kom jeg faktisk over denne bloggen (liivetas.blogg.no) her om dagen.. Og du har sagt du liker å lese blogger hvor det står litt "dype" ting osv. Og synes det siste innlegget var kjempe fint og anbefaler deg virkelig til å lese det! Personen er anonym og synes det er veldig spennende på en måte, er det rart? haha, jaja!
      wish you all the best xx

    3. Utrolig fin kåpe, har du muligheten til å legge ut link på kåpen fra zara? Skulle gjerne ha bestilt den ettersom min har blitt ødelagt. Finner ikke kåpen på zara sine internettsider. Hadde blitt veldig glad dersom du kunne gjort dette.
      Klem

    4. Hei Isabel!
      Jeg og lurer på det med den shein siden, om det er noe toll å betale? klærne er jo så sinnsykt billige!

    5. Liker at du ikke er full i merker og dyre klær. Gøy å faktisk kunne kjøpe det samme som du går med uten å bli ruinert.

    6. älskar när du visar din outfit och länkar till allting, så fin stil har du! hoppas du förstår min svenska fråga pierre annars 🙂 ilu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg