Hvordan det egentlig er å være sammen med en blogger!

Det er ikke barebare å være sammen med en blogger, spesielt ikke om det er snakk om Isabel. Heh! Denne bloggen har jo blitt min baby, mitt hjerte, min hobby, min jobb… Ja, pretty much everything! Det fører med seg litt, det å være i bloggmode døgnet rundt. Tenkte å dele med dere noe av hva Pierre må gjennomgå hver dag.

Slik er det å være sammen med blogge-Bella:

♥ – “Kan du pleaseeee ta bilder?”. Den setningen er mest sannsynlig den setningen Pierre hører mest fra meg. Og det holder jo ikke med bare en photosession, men gjerne flere. Og om 10 bilder holder? Absolutt ikke. Helst 130. Og nei, jeg overdriver ikke.

♥ Jeg sitter klistret foran mac-en flere timer daglig. Om P skal fortelle meg noe, ber jeg han ofte vente i to min for jeg må gjøre meg ferdig med det jeg er midt oppi. Det er nok ikke så altfor gøy alltid.

♥ – “Neiii, hallo! Jeg har ikke tatt bilder av maten enda”. Vi kan jo selvsagt ikke starte å spise før jeg har fått de perfekte bildene. Og det kan ta sin tid… Pierre sitter alltid med det tålmodige ansiktsuttrykket sitt og venter. 

♥ Om vi skal legge planer ønsker jeg alltid at vi skal gjøre noe som gir meg bra bloggmaterial. 

♥ Jeg svarer på mail hele dagen, og avbryter alltid det vi holder på med for å sjekke den nye mailen som akkurat tikket inn. Jeg kan ikke vente, da jeg synes det er viktig å alltid være tilgjengelig og gi raskt svar.

♥ Statistikken. Jepp, jeg glor på statistikken veldig ofte. Av og til når jeg sitter ved Mac-en svarer jeg med “jeg jobber” når Pierre spør meg om noe, men da får jeg ofte at “du må slutte å nerde statistikken” til svar. Haha!

♥ Godene! Jeg deler ofte med meg av godene jeg får via bloggen. Alt fra produkter til turer. Det er nok den gøyeste delen, det å kunne ta med den du elsker på gøyale ting.

Bilder fra før jeg tok silikon, hehe. Badedrakt HER 136 kr

8 kommentarer
    1. Were your breasts saggy before the surgery? And if they were, did the implants help? I’m considering implants myself as I’m too scared to have a breast lift :/ thank you so much in advance! I also hope you’ll show us some b/a photos some time. Hugs <3

    2. Høres slitsomt ut for både deg og de rundt deg. Ikke glem å koble fra litt av og til…selv om jeg skjønner at det kan være vanskelig med tanke på de kravstore leserne enhver toppblogger har…haha! God helg!

    3. Godt han er blogger selv nå da, så han vet selv hvordan det er 🙂 Uansett, det er nok ikke barebare å være en som bor eller er sammen med en blogger, for selv om bloggen min ikke er så populær som din så legger jeg mye jobb i den og jeg tenker mye på bloggen. Så jeg tror min andre halvdel her er litt lei, men så kan han gå inn på bloggen å se også sier han plutselig: “Så utrolig flink du er med bloggen.” Da blir jo jeg glad og vet det at han støtter meg selv om bloggen tar mye av hverdagen 🙂

    4. Jeg skjønner det kan bli slitsomt å fokusere på bloggen hele tiden, mrn du kan jo ha fast arbeidstid og ha bloggfrie soner i løpet av en dag. F eks ikke noe bloggrelatert mellom kl 14 og 19. OG ta færre bilder av samme motiv, bli mer efektiv. Leserne vil jo ha innlegg, de bryr seg neppe om du smiler sånn eller sånn. Viktig å leve i nuet og ta hensyn til den personen som faktisk er der sammen med deg, ikke sant?

    5. Høres litt ekstremt ut. Synes du skal sette deg ned å tenke på hva som er viktigst for deg i livet og hva du prioriterer mest innerst inne. Er det bloggen, sosiale media og ukjente lesere – eller er det Pierre, familien din og vennene dine? Selvom jeg skjønner at bloggen er viktig for deg, så er jo ikke bloggen “livet ditt”, går jeg utifra? Synes du skal slappe litt mer av, og ikke sette sosiale media på en måte “over” det som faktisk betyr noe. Om du skjønner hva jeg mener. Men når det er sakt så er du en fantastisk inspirasjon, og virker som en fantastisk jente på alle måter! 🙂 Kose dere masse i Spania (mitt andre hjem), og nyyyyte hverandres selskap – og koble av litt! <3 Skal til Spania selv i Mai og være 3 uker! Can't wait!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg