Vi har det bra

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Idyll. Fy søren, som vi nyter livet her. Dagen har vært helt fantastisk. Solen har stekt fra tidlig, og den står fortsatt høyt oppe på den skyfrie himmelen. I dag har vi jobbet litt, vært ved bassenget og nå sitter vi på restauranten vi spiste middag på i går. Det var så nydelig mat at vi bare måtte tilbake i dag også. Åh, dere aner ikke hvor deilig det er nå. Jeg sitter i en liten topp, nyter en iste, har min fine mann som utsikt mens solen steker. Palmer over alt, og stranden to meter unna. Life is great.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

15 kommentarer
    1. Og der var jeg med dere på ferie en liten stund 🙂 Hehe! Drømmer meg helt bort jeg, dere er så heldige og det ser jo så deilig ut! <3 Kos dere supermasse! Dere fortjener det! <3

    2. Åh så digg. Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter i regnværsbyen og ser på disse bildene. Maten så kjempe digg ut!! 🌴☀️💗
      Resultatet på puppene dine ser veldig bra ut også, bare så det er sagt. Tror du er skikkelig fornøyd med de 😄
      Ellers lurer jeg på om dere kommer til å vlogge og sånt under turen? Det hadde ihvertfall vært veldig gøy for oss for da får vi mer innblikk i hva dere gjør. Ihvertfall, ha en strålende dag/kveld videre. Er klokken det samme som her i Norge?
      Veldig fine bilder. Dere er perfekt sammen!

    3. Har du leilighet i Oslo eller over atter du hos moren fin, Pierre og på hotel?? Kos deg meg på tur. Mange klemmer til søte deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg