Alltid åpen og ærlig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


M Y  F A V O U R I T E  D R E S S

Hei hjerter! Woh for en start på dagen vi har hatt i dag. Bloggen har eksplodert og det samme har telefonen. Mammaen min og moren til Pierre ringte oss begge to og lurte på hvorfor i all verden vi hadde gjort det slutt?! Haha, det var godt å kunne si at det ikke var slutt for godt, men at vi bare hadde en ussel og bad kveld. Mamma leser aldri innleggene mine, som regel bare overskriften. Haha… Lillebroren min var også veldig irritert, for hvorfor ville jeg ikke være sammen med Pierre mer? Så søt ♥ Takk for alle fine kommentarer på innlegget forresten. Jeg setter veldig stor pris på det! Det er flere som ikke skjønner hvorfor jeg vil dele dette med dere, for det er jo ‘privatlivet’. Og visst er det det! Men jeg har en personlig blogg hvor jeg liker å dele ting med meg. Jeg liker å kunne skrive av meg her og åpne meg for dere. Alt er ikke alltid en dans på roser og det synes jeg er viktig å gjenspeile her på bloggen også. Jeg er ikke den bloggeren som fremstiller alt som picture perfect. Jeg viser alle sider av livet mitt, på godt og vondt. Det er det mange av dere som setter pris på, og det gjør meg glad. For det er ikke alltid det er like kult å dele visse saker, men jeg vet at dere liker når jeg er åpen og ærlig. 

Nå skal jeg og Pierre stikke bort på tennisbanen og spille! Jeg har på følelsen at jeg kommer til å knuse han. *Kremt* jeg har 5-er i badmington *kremt*.

19 kommentarer
    1. Når jeg leste innlegget om at dere hadde slått opp slo det ikke meg ikke noe annet enn oppmerksomhet. Jeg tenkte at dette var bare ett pr stunt, for å få både din og pierre sin blogg lengre opp på lista – noe som er helt naturlig å tenke etter min side. Men etter jeg leste dette innlegget fikk jeg en litt annen reaksjon. Kanskje du ikke får frem hva du egentlig tenker på bloggen? folk ser bare oppmerksomhet, mens det du EGENTLIG vil er å vise frem hvordan livet faktisk er. At forhold faen ikke er ett dans på roser uansett hvor fint man har det på utsiden. Kanskje du kan prøve å vinkle det på litt andre måter slik at folk forstår det mer? Jeg hadde ikke forstått det like mye hvis jeg ikke hadde lest dette innlegget her. Derfor tror jeg det er viktig å ikke ha så provoserende overskrifter, selvom det catcher lesere. Hey, jeg trykket jo inn fordi det virket spennende, men innlegget var ikke så spennende. Men dette du skrev nå var mye mer personlig enn det forrige innlegget etter min mening. Du og pierre må fremdeles kose dere masse på ferie og nyte varmen.

    2. bare sånn til info, men det var veeeeeldig mange like bilder i en og samme bloggpost. kanskje prøve å begrense antall bilder litt, spesielt når alle er så like hverandre 🙂

    3. Herregud så nydelig du er💗🌴
      Veldig bra at alt fikset seg for dere. Dere er så fine sammen, så skjønner godt hvorfor foreldrene deres ringte og spurte masse!
      Kos dere masse, fine mennesker!

    4. Er så glad for at du er den som deler alt på bloggen din både på godt og vondt! Du er da “bare” et menneske selv om du er kjent. Så utrolig trist å høre at både din mor og Pierre sin mor og andre som står dere nært fikk litt sjokk og panikk, det viser jo hvor mye deres nærmeste liker dere begge og bryr seg om at dere skal ha det bra sammen <3 Jeg er jo totalt avhengig av bloggen din og Pierre sin, fordi jeg virkelig digger dere! Men som sagt før jeg har jo fulgt bloggen din før du var med i PH. Så jeg vet hvem du er før og etter PH 🙂 Hehe! Nydelige bilder av deg <3 Grus nå ned Pierre på tennisbanen! Sikkerlig Girl Power <3

    5. jeg liker deg. du er ærlig og du legger ikke skjul på hvem du er som person å det er veldig bra. du er ekte og ærlig selv om folk er helt imot det. aldri slutt å være deg selv! 🙂

    6. Håpe du tar detta som et kompliment å bare det: Brystene dine ser fantastisk fine ut itte operasjonen, wow 🙂

    7. har bursdag snart, og har veldig lyst å ønske meg kjolen i bursdagsgave, kan jeg få vite hvor kjolen er fra sånn at jeg kan sette den på ønskelista? <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg