“Paradise-Isabel trakassert”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har vært en avslappende dag med litt jobb. Vi startet morgenen ved poolen og slikket litt sol. Jeg fikk et ganske greit skille i dag! Utenom chilling i dag ble jeg intervjuet av Side2. Intervjuet kan dere lese her. Det handlet kort fortalt om trakkasering og dette med PH-stempelet. Ganske spennende å snakke om synes jeg 🙂 Funfact: hun som intervjuet meg heter Silje, og hun var nede i Mexico og intervjuet oss før vi sjekket inn på hotellet. Hehe! Jeg har i grunn ikke så mye på hjertet ikveld, tenkte egentlig bare å dele intervjuet med dere og ønske dere en fin kveld! I love you!

Les artikkelen her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Antrekk fra Junkyard.

13 kommentarer
    1. noen folk har det ikke godt med seg selv og må derfor la det gå utover andre 🙂 du virker som en herlig person isabel! stå på videre <3

    2. Hei Isabel 🙂 Har aldri kommentert bloggen din før, men jeg må si at du er utrolig flink til å blogge. Jeg liker bildene dine kjempegodt, du er utrolig vakker og har en kjempefin kropp (og sååå fine pupper da, som kler kroppen din veldig godt) 🙂 Nå er jeg hetero, men det skal vel være lov å gi komplimenter til andre jenter? 😉 hehe! Men jeg lurte på en ting ang bestilling av gratis Shai-pakke. Da jeg klikket på linken kom det opp at jeg måtte bekrefte min identitet, da måtte jeg enten fylle inn hotmail, gmail, appleid eller facebook og passord til en av disse jeg velger å bekrefte min identitet med. Stemmer det? For jeg skjønner ikke hvorfor jeg f.eks må oppgi passordet til facebooken min? Må bare spørre, for jeg har blitt hacket før på falske sider :O Og la oss si at jeg ikke blir fornøyd med høvelen og ikke vil fortsette videre.. hvor lang tid har jeg på meg til å avbestille? For det er vel sikkert sånn at det er bindende og at de fortsetter å sende flere pakker og fakturerer meg hvis ikke jeg sier i fra at jeg ikke ønsker å få flere pakker etter den gratispakken? Håper på svar, har hørt så mye positivt om Shai, så jeg gleder meg veldig til å prøve 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg