Det beste med å blogge!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her 144 kroner


I LOVE THIS LOOK.

Denne kjolen er så laidback og chill! Nå er jeg hos mamma og slapper av sammen med familien. Jeg har mottatt mange pakker i løpet av uken jeg har vært på ferie, så nå skal jeg åpne de og nyte at det føles litt som julaften! Hehe. En av de beste sidene ved å blogge! Endelig søndag, dere. Jeg elsker faktisk søndager! Da har man en god unnskyldning til å ikke gjøre jaaack shit. Hihi! I kveld finner du meg i joggisen fremfor TV-en. That’s for sure. 

Vi skrives, dere. God helg!♥

15 kommentarer
    1. Hei! Jeg er en 16 år gammel gutt og jeg trenger hjelp! Kjæresten min slo opp med meg for 4 dager siden og jeg er knust, jeg klarer meg ikke uten henne…
      Har du noen råd om hvordan jeg kan få henne tilbake?
      jeg tenkte kanskje siden det er valentinsdagen om 1 uke å møte opp på døra hennes med roser…

    2. Lite tips, slutt å skriv ”dere” etter hver eneste ting du sier 🙂 ser dette er repeterende i hvert innlegg.

    3. Da blir det kjole på meg også- håper den ser halvparten så fantastisk ut på meg som den gjør på deg!
      Sjekk gjerne ut bloggen min 🙂

    4. Hei! Jeg vet at du handler veldig mye fra sheinside. Jeg lurer på om du kan snakke om str der, om du alltid velger en str, hvordan du vet hvilken str du skal ta, hva du bruker her i forhold til der osv 🙂 Det hadde vært supert! Vil bestile masse derifra, men vet ikke hvilke str jeg da må velge. <3

    5. Anonym: hei søtis! Jeg har alltid den minste størrelsen. Av og til opplever jeg at klærne er litt store i størrelsen, så jeg ville bestilt en mindre str 🙂 spesielt i jakker! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg