YOU GOT PRANKED!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En adlink

Sko: lignende her

Jakke: Romwe

Skjerf: Romwe

Veske: Louis Vuitton


 HAHA! Jeg dør! Jeg elsker dere, seriøst. Jeg kjedet meg innmari mye den ene kvelden i Spania, og da oppdaterte jeg snap storyen min. Jeg spurte dere om dere ville være med å pranke Sara ved å kommentere den der bæsj-emojien på hennes seneste bilde på Instagram. Jeg døøøde når jeg så hvor mange av dere som ble med, hahaha! Hun fikk helt panikk og skrev til meg på chatten med en gang: “Isabel!! Hva faen, hvorfor kommenterer folk bæsj på bildet mitt?!?!?!?”.  Jeg latet som om at jeg ikke hadde en aaanelse om hva hun pratet om. Haha, hun fikk helt panikk. Det gikk fra 50 til 100 til 300 og til 400 bæsjekommentarer. Gud som jeg lo! Jeg blokkerte henne på snapchat slik at hun ikke kunne se på min mystory, men etter en stund merket hun det da hun så det gjennom Jens sin snapchat. Hahaha! Vi fikk oss en god dose latter. Jeg kjøpte et tårn med snus til henne som en unnskyldning ♥ Jeg elsker å pranke! Det må være det gøyeste i verden.

8 kommentarer
    1. Hei! ikke relevant til innlegget, men tenkte jeg kunne spørre deg siden du bestiller en del fra sheinside. Bestilte en pakke for litt over en uke siden, men når jeg tracker den står det bare “no query result”. Vil det si at man ikke kan spore den, eller at det tar en stund før man kan gjøre det? Veldig fin blogg forresten. Liker at du skiller deg ut fra de typiske rosabloggerne med perfekte liv. Et friskt pust til bloggverden!

    2. hei isabell, jeg lurte på om du kunne ha hjulpet meg :CC
      For jeg så at du heller ikke hadde lyst til det da du var på paradise hotel – så jeg lurte på om du kunne ha skrevet ett innlegg om hva du ville ha gjort, eller hvordan du ville ha forklart det til kjæresten din…
      Jeg og kjæresten min ha vært sammen i 4 år, ganske bra sammen, men nå maser han jævlig mye om anal sex… dette er noe jeg bare ikke vil.. det er ekkelt og jeg har litt like syn som deg på dettte…. jeg føler et veldig stort press på å skulle gjøre det… jeg angrer litt på at jeg ikke bare sa nei… for jeg sa at jeg kanskje ville i fremtiden -men at jeg ikke føler meg klar for det nå…. problemet er at han hinter om anal ofte og innimellom så tuller han med å stikke fingeren mot der og jeg må bare knipe rumpa igjen……. jeg sier “nei” om og om igjen “jeg er ikke klar” “jeg mener det” osv…. men han fortsetter helt til jeg begynner å gråte…. da holder han opp, men en time senere er vi tilbake til det samme stedet….
      for ca to år siden, så lot jeg ham halvveis prøve før vi stoppet… jeg ville ikke egentlig, men på den tiden så turte jeg ikke å si nei fordi jeg ikke var glad i meg selv og respekterte mine egne grenser…. den dag idag så kjenner jeg meg selv og jeg vil ikke gå over de grensene jeg føler for, men dette skjønner ikke han… han tror at jeg elsket ham mer for 2 år siden enn nå, siden jeg sa ja da og nei nå….
      jeg vil ikke slå opp…. men jeg er heller ikke klar for å gjøre det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg