JEG ER SIGNERT SOM MODELL!

HERREGUUUD! Endeliiig er alt i boks og jeg kan gledelig meddele at jeg i går skrev under på kontrakt med modellbyrået Face Model & Management! Jeg er ooooverlykkelig. Dette har vært en stor drøm lenge, og tenk at nå? Nå er den faen meg gått i oppfyllelse *hyyyyl*. Modelldrømmen er oppnådd!! Så nå dere, nå skal jeg jobbe som modell i tillegg til bloggen. Jeg er både fashion og reklame-modell. Det gøyeste er at både jeg og Pierre fikk kontrakt i går, så dette er noe vi begge to har oppnådd sammen. Shit, så sinnsykt glade vi er! Så den shooten vi var på i går? Den var for å ta bilder til porteføljen vår. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Livet viser meg nok en gang at man kan oppnå hva enn man måtte ønske – så lenge man jobber hardt nok for det. Og om det stemmer? Hell yes.

43 kommentarer
    1. Hei Isabel! Ikke relatert til innlegget, men jeg lurte bare på hvordan du holder deg brun? Du har en veldig fin brunfarge:-)

    2. Ine: Man trenger ikke være så høy for å være modell med mindre man vil gå catwalk, og det skal obviously ikke jeg. Hehe! 🙂 Vi jobber vel alle sammen hardt på forskjellige ting, tror nå jeg 🙂

    3. Ååå, hørest syykt morsomt ut!! Heier på deg Isabel, you rock!❤️ Så må dere kose dere sååå mye, det fortjener dere🙌

    4. Lurere også på hva du gjør som er så hardt arbeid ? Tror faktisk ikke du vet hva hardt arbeid er. Men hard arbeid er ikke en dag på the theif med spa og innspilling. Heller skriv om hvem produkter du bruker heller hva du shopper. Når du for barn gjerne fler og har en ordentlig 100 % jobb pluss pluss. Så for du nok en annet syn på hardt arbeid. 😀 Men lykke til videre I det harde arbeids livet ditt 😊

    5. Anonym: Vi har alle forskjellige liv, og jeg gir deg all creds for ditt arbeid hva enn du måtte jobbe med. Jeg har også hatt en “vanlig” jobb. Jeg hadde faktisk to jobber samtidig som jeg studerte også, så jeg vet selv hva som er “hardt jobb” og ikke, men dette er ganske hardt det også selv om man ikke sitter på et kontor fra 8-16. Forskjellige jobber bare, som begge deler krever masse. 🙂

    6. Virker som du er ute å spiser på restaurant,går på spa,fikser øyne bryn fikser ditt og fikser datt daglig. Er med på noen foto shoot. Som sikkert er veldig gøy 😊 for masse ting sponsa. Skriver om produktet du for sponsa og hva du liker å ikke liker. Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan kalle det hardt arbeid ? Tror nok mange er enig med meg her ☺ jobbe 8-16 hver dag. Hente barn I barnehage/skole. Hjem å LAGE middag. Hjelpe barn med lekser. Stelle barn. Leke med barn. Ja osv. Tror du skjønner hva jeg mener. Det kan man kalle hardt arbeid. Å når du skriver du ikke vil ha barn før du er 40 burde du tenke deg om en gang til. Det er alt for sent. 30 er maks alder. Om du ikke ønsker å være en gamle å sliten mor til ditt barn etter alt det harde arbeidet ditt 😀 Men skal sies at jeg liker bloggen din selv om jeg ikke kaller det hardt arbeid 😀😀

    7. Gratulerer! 🙂 Kanskje du lærer noen andre ansiktsuttrykk så du kan få litt variasjon på siden din. 🙂

    8. Hei! Skal du fikse noe mer på ansikter ditt? Nese, botox osv? Kan du skrive litt om planene dine for det?
      Tenker du på sånn Sophie Elise nese da? (Smal spiss oppover nese) i såfall? Eller synes du det er teit å operer nese og ta botox?
      Er det bare pupper og lepper du har fikset til nå?
      Kommenterer du noen gang på din egen blogg og skryter av deg selv med andre navn osv?
      Takk for svar.

    9. Du trenger vell ikke skrive hardt arbeid hvis du ikke kan fortelle det litt dypere på de som lurer på det? Kanskje du har lykkes siden du er blitt et kjent ansikt og har en bra blogg, rett og slett. Men har arbeid, høres ut som om du virkelig har slitt, da lurer jeg på med hva:)

    10. Regner med den jobben Isabel har nå er mer en fulltidsjobb, enn 08-16 jobb. Det krever vel litt å oppretholde en bra blogg + all slags andre typer oppdrag og prosjekt. Det ligger nok en god del arbeid bak vil jeg tro for å komme så langt 🙂
      Stå på Isabel! 😀

    11. Hahaha, virker som en viss anonym over her er veldig bitter. Forstår at du som en sliten småbarnsmor misunner livet til Isabel, men ærlig talt.. Hvilket forbilde er du for barna dine egentlig? Håper ikke du lærer de også å sitte å hakke ned på andre. Å rakke på andre gjør ikke deg til hverken en bedre mor eller et bedre menneske 🙂

    12. Hvilket naut over her skrev at tredve år er maks alder for å få barn? Lol.. Og hva har det med noe å gjøre.
      Folk kan gjøre en god jobb selv om man ikke har barn og det går faktisk an å ha det travelt uten unger… Slitne småbarnsmødre er så kjipe.
      Nå har frøken Sraad fått mye gratis med tanke på paradise hotell, drama med Martine, publiserer sitt eget drama på blogg osv. Sånt tiltrekker folk. Så jeg kan ikke si man har jobber ekstra hardt for å komme langt med blogg og modellkarriere, når mye har blitt gjort med noen tastetrykk og dumme handlinger(som feks å ligge med typen til venninnen). Men for all del, om du får en videre karriere med bloggen og annet så er jo det bra! No hate herifra 🙂

    13. Handler ikke om å være sliten små barns mor heller rakke ned på noen liv. Å er ikke noe naut fordi JEG mener man ikke burde være over 30 år når man for barn. Det er min mening. Hardt arbeid er ikke det Isabell skriver hun Gjør daglig på bloggen.

    14. hei :9jeg her en modell jeg har startet å jobbe med. jeg vil gjerne signere en kontrakt med henne, vet du hvor ejg finner slike kontrakter ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg