Pierre sin mening om mine operasjoner

Foto: Rolf-Ørjan Høgset

Etter at jeg la ut innlegget om rumpeforstørring har det haglet inn spørsmål om hva Pierre synes og mener om “alle” operasjonene mine. Nå skal det sies at uansett hva Pierre, mamma, storesøsteren min eller hvem som helst forteller meg så kommer ikke det til å endre mitt syn på det. Selvsagt tar jeg jo til meg deres meninger, det er jo de som betyr mest for meg i hele verden. Samtidig så handler jo dette i bunn og grunn om min kropp og mine egne meninger og syn på den. Da har det liksom ikke noe å si hva andre mener. Det er jo litt annerledes med Pierre sine meninger og synspunkt selvsagt, da det er han som skal finne meg attraktiv. Både mitt ansikt og min kropp. 

Nå skal ikke jeg snakke for Pierre da han mener litt forskjellig om det. Vi er faktisk litt uenige når det kommer til utseendet. 

Les hans innlegg angående det her.

12 kommentarer
    1. Leste hans innlegg. Det er fint at han støtter deg uansett hvilke valg du tar. Du er en utrolig vakker person Isabel ❤️

    2. Folk tar jo helt av.. Men virkelig Isabel, du er fin som du er! Trenger ingen operasjoner😉 Men så klart, det er jo ditt valg😊
      Ha en fin dag! Mente ikke noe frekt, bare ville være ærlig. ❤️

    3. Tror du heller skal snakke med en psykolog.
      Synes det er trist med alle operasjonene/fiksing på utseende du gjør.
      Du er pen og du er bra nok.
      Du kommer nok aldri til å bli fornøyd med utseendet ditt uansett hva du gjør og hvor mye du fikser på det. Det er bare slik vi jenter er. Føler vi ikke er pene nok.
      Isabell, vær et godt forbilde for alle andre jenter. Det er greit å ikke være perfekt, og hvordan ser egentlig en perfekt kvinne ut? Du kan spørre hvilken som helst kjendis/jente der ute, det er ALLTID noe man vil endre på! Enten det er pupper, rumpe eller lår.
      Og folk vil vel gjerne se mer på deg som en dukke enn som et menneske hvis du fortsetter den veien du gjør.
      Synes du skal se noen dokumentarer ang skjønnhetsoperasjoner-ikke nødvendigvis de som har endt stygt, men tankene til de som tar operasjonene.
      Du er vakker og trenger absolutt ingen operasjoner.

    4. Jeg kan ikke fatte og begripe hva du tenker med. Puppene, leppene.. Du var så fin fra før! Det profilbildet fra 2010 når du sitter i stua på undheim er det fineste bildet som er av deg. Helt naturlig fjes

    5. Hvorfor prøver du ikke sunt kosthold og mye trening for rumpa? Det er det som funker, det funker for alle, men det tar tid! At du ikke kan trene deg til større rumpe er bare tull. Prøv å kutt ut all junkfood hver dag, og begynn på treningssenter:) da skal du se resultater.. Tenk åssen du kommer til å se ut om noen år.. Krampestiv i ansiktet, ingen mimikk, ballongpupper og ødelagt rumpe. Hvorfor ønsker du det?

    6. Han likte seg jo før du opererte kroppen din ,så skjønne ikke hvorfor du er så desåerat etter å operere deg då

    7. Han likte kroppen din siden paradise så skjønner ikke hvorfo du har så dårlig selvtillit at du operere kroppen din istedenfor å bare trene den

    8. Du vet du må gå med en irriterende drakt 24/7 i 6 uker? Og at du ikke kan ha sex på lenge? Gjør døds vondt, og klør sykt når følelsene begynner å komme tilbake etter 6-7 uker…. Gjorde selv dette i Spania…. Var forjævelig de første dagene. Du burde lese om dem du skal til på realself.com !

    9. Jeg syns det er helt sykt av deg det her du gjør, Isabel! Fy søren og vakker du så ut før, før du begynner å endre alt mulig på deg. Det ser ikke bra ut, folk blir bare oppgitt. Hva er det som er så fint med falske inngrep? Alt er jo falskt nesten, det gir jo ingen mennesker god Følelse av og være falsk? Pierre og, burde ha pratet med deg og fortalt hvor fin og attraktiv du er, for det tror jeg nesten aldri du har hørt i og med at du fikser på alt nå. Han likte deg jo helt siden PH, da var du helt naturlig så og si! Hvorfor ødelegger du kroppen din, kjære vakre deg? Stopp med det! Kroppen din kommer ikke til å se ut når du blir eldre, ; helt stiv i ansiktet, ingen mimikk , ingenting vil komme frem. Alt av funksjoner vil “ebbe” helt ut og ikke ha noe funksjon igjen til slutt. Greit nok at du syns det er fint nå, men du kommer 100% til å angre om noen år.. Du er bare 21! Tenk, baare 21!!! Huttetu! Lykke til …

    10. Forstår hvorfor hun gjør det, når blogglesere kommenterer “haha hvor er rumpa” “du har flat rumpe” på hvert eneste bilde hun legger ut på insta

    11. Det er allerede så mye snakk om rumpa di, så jeg vil heller legge igjen en kommentar om bildet i dette innlegget: Er jeg den eneste som synes det er et veldig komisk bilde? Jeg mener ikke dette negativt, men jeg ler litt av bildet: Han står der som en hunk og du titter frem med det stort smil, som om du er et barn med en ny leke. Morsomt og søtt på samme tid 🙂 Og ja, bare for å allikevel si noe om rumpe: Gjør som du vil, det er dine penger og din kropp (og alle som legger igjen en kommentar her og sier negative ting er faktisk med på å finansiere det, ved å gi deg klikk (haha, sucks for them)). Uansett hva partner og andre sier om hvor fin du er naturlig, så gjør man ting for seg selv og ikke for å tilfredstille andre. Mange “bryr” seg om dette bare fordi du er en offentlig person, hadde du vært en everyday – Kari Nordmann som hadde gjort det, hadde ingen kommentert på det (og om du hadde vært en av de mindre populære tidligere Paradise – deltakerne, så hadde heller ingen brydd seg/sett det). Negative folk her er bare negative for å være negative. Hilsen en som IKKE er “OMG Isabel, du er perfekt, ilu, forbildet mitt”, men en helt vanlig 20 – åring som klikker innom blogglista et par ganger nå og da, når forelesningene blir litt kjedelige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg