De er alt som betyr noe

Innlegget inneholder adlinks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 Sko her / Genser her / Faux fur her / Skjørt her


God morgen! Bildene er fra outfiten min igår, og jeg må bare si hvor godt jeg likte antrekket. Så chill og komfortabelt, men samtidig pyntet. Jeg hadde en super koselig dag i går. Den startet med min fine kjære på middagsdate før jeg møtte Raija for litt shopping, cafèdate + kino. Skikkelig kvalitetstid! Det gjorde godt for sjela mi, da det ikke har vært så enkelt de siste dagene. Det er når man er omringet av sine næreste man virkelig kjenner på hva som er viktig her i livet og ikke. Det at de viser meg forståelse og kjærlighet er alt jeg behøver. Alt annet har ingen betydning, og det skal jeg virkelig gå inn for å tenke. På ordentlig. 

11 kommentarer
    1. Hva hadde du sagt hvis Pierre ville ha operert bicepsen større og fyldigere? Sånn litt silikon i hver arm? Hot or not?

    2. Sraadleser: seriøst, er du ikke ferdig med dette ennå? Give it a break! Jeg er sikker på at det siste isabell vil er å lese dette å ødlegge nok en dag for henne! Voks opp, gå videre med livet ditt, det er ikke verdens undergang at hun skal opperere seg! Det er ikke akkurat unormalt! I dagens samfunn så vil jeg si at det heller begyner å bli mer normalt enn unormalt, så bare slutt å bry deg. Og det gjelder ikke bare deg, det gjelder utrolig mange andre der ute, men du kan jo være en av dem som er voksen nok til å slutte å spørre om slike dumme spørsmål.
      Uansett fra en ting til en annen, lurte bare på om når du skal legge ut den videoen av når du var i drammen og tok restylane? 🙂 Det kribler i fingrene etter å se den! 🙂 <3

    3. Mari: Takk Mari 🙂 <3 Du, jeg er usikker på om jeg vil publisere den faktisk. Er så utrolig mye styr rundt alt dette med fiksing på mitt ytre, så jeg vet ikke om jeg orker mer akkurat nå for å være helt ærlig.. Den kommer ut om en stund kanskje. Jeg beklager 🙁 Klem <3

    4. Kjære Isabell <3
      Jeg syns det er trist at du har fått så mye hets for innlegget ditt om rumpeforstørring, og jeg syns mange er veldig urettferdig mot deg. Jeg syns du er nydelig slik du er, men jeg har forståelse for at du ønsker å ta rumpeoperasjon når dette er noe som plager deg i hverdagen. Jeg har samme komplekser for min rumpe, og hadde jeg hatt muligheten til å ta en sånn operasjon, så kan det godt være jeg hadde tatt den. Det er helt greit at folk er uenig, men jeg syns det er forferdelig å se hvor dømmende og nedverdigende noen mennesker kan være bare fordi de ikke støtter det. Det er ikke din skyld at presset for å ha stor rumpe er som det er, og det presset er der uavhengig om du tar operasjon eller ikke, men jeg tror mange nå bruker dette som en mulighet til å skylde på deg istedenfor å tenke på at det er samfunnet sin skyld. Jeg håper du har det bra, og at du forsetter å gjøre det DU vil med ditt liv og din kropp. Stor klem <3

    5. Ja uff så synd det er på deg, virkelig bra du har dine nærmeste rundt deg i en så hard periode av livet ditt.

    6. Hei Isabel, jeg syns det er utrolig bra at du går ut med operasjoner og forandringer på utsende. Som du skrev i et tideligere innlegg så er det mange som tror at forbildene deres er naturlige og pene, jeg syns da det er bra at du går ut med den ordentlige deg. Vise hvordan virkeligheten er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg