1. Beklager, du kunne vært så fantastisk søt, spesielt hvis du hadde lagt alle “fiksingene” på hylla! Så fine klær og så bra du ser ut ellers! Ser du ikke at du ser ut som enn gakk-gakk ala Sophie med all den restylanen? Fatter ikke at dere bloggere tar det drittgreiene der. Det er såå duck-face dessverre.

    2. Jeg vet at fine kommentarer for deg bare er statistikk, men jeg vil fortelle deg, før jeg legger meg, at du er virkelig pen. Jeg håper du er klar over det.
      Sov godt

    3. Omg! Håret ditt er sykt perfekt! Like perfekt som deg! Møtte deg her om dagen å du var sykt pen og hadde drit bra stil! Du kommenterte jakken mi, jeg ble sykt starstrucked ahha. Perfekt er du. Du er på første plass av en grunn, og det er hardt arbeid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg