meg x 2


a selfie a day keeps the doctor away


I dag kjenner jeg meg litt tom. Jeg skal prøve å gjøre det beste ut av denne dagen og satse på at den blir bra uansett! 🙂 Jeg skal starte med å få i meg en god frokost for å så legge ut på en powerwalk. Det tror jeg at både huet og sinn hadde hatt godt av. Rett og slett lufte hodet litt. 

Av og til skulle jeg ønske at jeg klarte å formidle alt på riktig måte til dere, fine lesere. Men det er ikke alltid like enkelt. Jeg er uendelig glad i dere og jeg håper dere vet hvor mye dere betyr for meg. Masse kjærlighet fra meg! Så håper jeg at dere har det fint og har noe spennende på planen i dag. Klem!
 

7 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin dag❤️ Jeg skal til frisøren idag:)
      Stor KLem til deg fine snille sterke Isabell

    2. Du formidler på riktig måte, det er bare de som tolker det det feil. Sånn vil det alltid være folk tolker alltid ulikt av alt. Klem

    3. Du burde ta en powerwalk til en god venninnne å få snakket ordentlig om det du tydeligvis sliter med :))

    4. Hei Isabell
      Du bestiller klær fra shein.com. Hvor lang tid tar det til du får varene og betaler du toll?

    5. Ting ordner seg alltid! Det er mitt motto, her jeg ligger på sykestua i forsvaret med omgangen.. Ønsker deg en fin dag, Isabel!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg