En stk lykkelig Bella

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
– bildedryss fra gårdagen –


Dere vet den følelsen man får når man kjenner seg komplett? Og bare kjenner lykkefølelsen strømme gjennom kroppen? Slik hadde jeg det i går kveld, og den følelsen sitter fortsatt igjen. Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det var å møte et par av de som betyr aller, aller mest for meg. De jeg var omringet av i går får meg til å kjenne meg utrolig heldig. Heldig for å ha så fine mennesker i livet mitt. Venner som virkelig vil mitt beste, som er der i både tunge og fantastiske tider. Venner som er gode tvers gjennom. Jeg elsker dere, og jeg håper dere vet hvor mye dere betyr for meg!

I går dro vi ut og spiste på… Wait for it… EGON! Hahaha, er det faen mulig. Vi er håpløse – jeg veeet! Etterpå kjøpte vi masse digg snacks og innstalerte oss i suiten. Michelle og Elias kom litt senere med viiin. Så i går kveld tok vi igjen for alt det tapte, drakk vin, koste oss og hadde sleepover party. Så sinnsykt koselig!

Jeg elsker slike kvelder. 

13 kommentarer

Siste innlegg