Angående intervjuet mitt i VG

Jeg hadde intervju med VG forrige uke angående kroppshysteri, press og blogg. Jeg synes jeg svarte godt for meg, men som hver eneste gang det er intervju som skal trykkes, blir det man sier vridd og vendt på. Hver eneste gang. De skrev blant annet at det er 3 år siden jeg la i silikon? Det er det jo ikke. Det er 3-4 måneder siden. Så hvor de har fått det fra, vet ikke jeg. Haha. Mange som reagerte på det, og det samme gjorde jeg. Det er altså feil! Ellers synes jeg det var en fin reportasje hvor man får fleres synspunkt og meninger rundt det hele. 


Dere kan lese hele intervjuet her.

26 kommentarer
    1. Det står jo ingenting om at du tok silikon for tre år siden, men at du bestemte deg for det da? Haha

    2. Det står jo bare at du bestemte deg for å ta silikon for 3 år siden, ikke at du tok d for 3 år siden

    3. det står jo tydelig at du BESTEMTE deg for å ta silikon for 3 år siden, det står ikke at du TOK det for 3 år siden 🙂 kan jo hende de har rettet på feilen etter at på påpekte det da, selvfølgelig

    4. Ååååh,meg meg meg meg meg. Du er så selvopptatt at det er til å spy av. Trekk hue ut av ræva 😩

    5. Du… Sorry ass men det der klarte du ikke veldig bra 😂 du er flink til mye og du er sinnsykt pen… MEN du går med for mye sminke. Liksom du går med hakket for mye sminke. Du er så vakker uten og du blir litt vel mye plastikk hvis du skal fikse på alt hele tiden. Synes også det er ganske ekkelt å se på bilder av at du sprøyter inn dritt i leppene dine

    6. Om noen år håper jeg du kommer til fornuft, og forstår at det å herme etter andre bloggere og dine “idealer”, er tragisk. Det eneste alt dette handler om er jo å se helt like ut alle sammen? Det er da ingenting å strebe for å se ut som dere bloggere, med store lepper og store pupper. Tacky og smakløst 🙂 Og ja du går nok aldri tom for argumenter som: “Hvorfor er du inne på bloggen min da?”, eller: “da får det være mitt valg” osv. Da sier jeg: “men kjære deg, det er da min mening, og må få lov til å skrive min mening på din blogg. Som du selv sier, du er en offentlig person, du må da tåle litt kritikk, når du ser ut som alle andre doller uten hjerne:-)”. Hehe, det blir for dumt å skal løpe å gjøre som alle andre “kjendiser” å se helt lik ut som dem, når alle ser bokstavelig talt like ut. Hadde ikke sett forskjell på deg i likhet med noen av de andre fake ansiktene og kroppene. Kjipt å ikke kunne si at noe på deg er ekte?

    7. Enig med Line, du er mye penere uten alt Isabell. Du er naturlig pen, og ja hvis du vil gjøre alt det, er det selvfølgelig ditt valg, men du skal vite at du er mye penere uten all sminken:)

    8. meg, meg, meg, meg. “Hun skriver om meg”, “de skriver om meg” “jeg skal ta ditt”, “jeg skal ta datt”! Du er pen, flink og elsker stilen din. Men nå blir det alt for mye om deg og din kjendisstatus…. få se noe annet! Tvert du begynte med det innlegget om rumpeforstørring ble bloggen din bare mer og mer kjedelig. Gå tilbake til ditt gamle ikke fult så kjente deg.. Da var det en mye mer interessant blogg 🙁

    9. Anna Rasmussen har jo lagt i silikon før hun reiste ned til Kypros så VG får ikke med seg mye fakta for å si det slik, skal man lage en sak ut av det her så burde dem heller skrive ALL fakta, ikke bare noen.. Dårlig info VG har fått med seg, kunne heller latt være å nevne hun var dem usikker….

    10. Hvorfor var du ikke med på sendinga på vgtv, med Kristin? Enn å svare på melding “ingen kommentar” Tør du ikke stå for dine handlinger?

    11. Mia: Fordi jeg misliker VGTV sin serie Panelet. Jeg synes at det er et program hvor de latterligjør gjester, og den PR-en er ikke jeg interessert i. Jeg takker ja og stiller opp til seriøse og dyktige personer, og derfor takket jeg nei til disse her.

    12. Hvorfor vil du se ut som alle andre opererte? Snart så blir du sånn som tegneHanne fremstilte, at du må holde opp et skilt for å beskrive hva du føler:p Fordi ansiktet mangler mimikk som følge av alt for mye botox. Du blir så stiv og stram i ansiktet at du klarer ikke vise om du er sint eller glad lenger.. Hvorfor ønsker du dette? At du ikke ser det selv, åssen du blir å ende opp:/

    13. Jeg sitter her og leser disse kommentarene Oda har publisert på din instagram profil. Altså, du må ikke gidde å bruke energi på å bry deg om det hun skriver. Hun var faen ikke noe penere enn deg, frekke faen! Jeg synes ikke noe om at folk må operere så mye med kroppen for å bli fornøyd.. MEN HALLO GI MEG STYRKE!!!! det er jo faen ikke min kropp, det er ikke jeg som skal gå rundt med den hver jævla dag! Synes du er en fin jente.

    14. Du og resten av bloggergjengen trenger tydeligvis psykologhjelp. Om dere setter ned og virkelig tenker over det, vil dere forstå at den trangen dere føler for å operere hver cm på kroppen verken er normalt eller sunt. Dere blir neppe lykkeligere av å endre på kropp og ansikt. Og om dere først har tatt en operasjon, kommer dere bare til å føle at mer må endres på, nettopp fordi dere ikke ble tilfredsstilt av det dere allerede har gjort. Så det sier seg vel selv at dette sitter dypere enn som så, og at det faktisk ikke er utseendet som er problemet, men tankegangen deres og psyken deres. For det er SYKT hva dere driver med.

    15. Nå skrev de jo at Anna Rasmussen ikke har blogga om oprasjoner osv.. Men hun har jo blogga om at hun har tatt silikon..

    16. Jeg ser ditt argument, at kver enkelt har ansvar for sitt liv, og si helse. Likevel er jeg delevis uenig, og vil prøve å få fram hvorfor. En stor blogg = en forretning , samt en formidlingskanal. Formidlingskanaler har et ansvar. Jeg vil bruke følgende eksempel for å illustrere: Det er en grunn for at det ikke er reklame for alkohol ( alkoholikere), det er en grunn til at det ikke er lov å reklamere for leker på barne tv. Det er mange ting som er den enkeltes ansvar, men som er regulert hos formidlingskanaler, for å skåne sårbare grupper, unngå missbruk osv. Når blogger ikke har aldersgrenser, og eventuelt velger å skrive om injeksjoner/operasjoner , ev gir rabatter ( sponsa eller ikke ), kan dette påvirke mange sårbare, lett påvirkelige ungdommer som leser bloggen. I sårbare øyeblikk kan en blogg være med å “få glasset til å renne over”, og påvirke unge til å ta valg de angrer på senere. Om en blogger skriver om hvilken røyktype , eller alkohol som “fikser” den stressfulle hverdagen /komplekser osv , kan dette påvirke folk som er sluttet å røyke. Blogger er en relativt ny form for formidlingskanal, men jeg vil tro det kommer flere restriksjoner i årene som kommer. Det jeg prøver å si er at det er ikke 100% min feil om en x-alkoholiker begynner å drikke igjen, det er til sjuende og sist hans valg. MEN, jeg kan ikke frasi meg alt ansvar som offentlig person, (som lever av en bedrift som er en formidlingskanal) og påstå at jeg ikke er med på å påvirke ham, dersom jeg var er et stort forbilde for ham,jeg frister ham ved å spre bilder av alkohol/ rabatter på alkohol/ og beskrivelser av hvor bra alkoholen var. Dvs jeg mener ikke privatpersonen “kaia” har ikke et ansvar for alkoholikere landet over når hun er på byen/snakker med venner osv. Men på sin offentlige formidlingskanal/bedrift/jobb, har kaia en stor påvirkningsevne og derav et moralsk ansvar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg