Dette visste du ikke om Paradise Hotel!

JUICY INSIDE INFORMATION!
 

1. Etter finalen får man ikke ha fest og feire. Da sitter man off cam og venter på å gå på sync. Det er jo ganske kjipt da, og ikke kunne ha en skikkelig fest og feire vinnerne!

2. Det var såååå mye mygg der. Det var helt krise, faktisk. Alle ble spist opp, selv om vi sprayet oss i hjel med myggspray. Det hjalp ikke!

3. Vi fikk ikke lov å ha på oss grønt eller prikkete/stripete klær da det ser rart ut på TV med tanke på greenscreen osv. Ikke så problematisk for oss jenter, men flere av guttene hadde jo typ de stripete Polo-skjortene. De var ikke så begeistret da de fikk beskjed om å skifte før opptak. 

4. Det er utrolig mye gøy som skjedde, som vi ikke begriper hvorfor ikke ble vist i episodene. Av og til begynner man å lure på hva klipperne av episodene eeeegentlig tenker. Haha. Jeg ofret mitt liv (nesten da, kanskje ikke så dramatisk) da jeg ble pakket og klemt sammen inni en koffert for å lure guttene med at det var kommet en ny deltaker inn. Jeg fikk ikke puste liksom, og Sara tok sin tiiiiid der hun skulle få alle opp til trappen. Dusten. Og ble det vist på TV? Nei. Jeg ofret livet mitt helt unødvendig 🙁

5. Jeg hadde på meg sminke hele tiden. Hvertfall nesten. Sminket meg før frokost, etter frokost, vasket det av og sminket meg igjen til middag. Jævlig stress da det var så forbanna varmt og alt bare rant av. Skjønner ikke hvordan jeg orket! Alt man gjør for TV, dere. 

6. Da vi kom hjem fikk vi sjokk. Over hele Oslo var det stoooore reklamer med bilder av oss. På trikken, på bussen, på vegger, på bygninger. Jeg husker spesielt på Oslo S, da jeg gikk av flytoget. Det var så surrealistisk å se sitt ansikt klistret over hele byen. Det var da det gikk opp for meg hva jeg faktisk hadde vært med på.

7. Det var mange som klikket seg inn i forum og spekulerte i hvem som var deltagerne osv. Mange hadde faktisk riktig også! De gikk inn og stalket profiler for å se hvor lenge siden vi var aktive på sosiale medier. Dette før vi ble avslørt selvsagt. “Ja, Isabel er nok med. Hun har ikke oppdatert instagram på 8 uker + hun har ikke vært på facebook på 46 dager”. Haha, noe creepy å lese da vi kom hjem.

8. Det er noen av deltagerne i min sesong som var jokere. Det vil si at de steppet inn og fikk bli med dersom noen trakk seg. 

9. I vår sesong var det mange fra andre land med som deltagere. Det er vel i grunn ikke vanlig? Linn som bodde i Polen og Elin og Pierre som er svensker.

10. Hver gang vi skulle på nr. 2 på do, gikk vi på Solo rommet. Selv om det bodde noen der. Stakkars vedkommede. Stinket alltid der. Haha!

19 kommentarer
    1. Nr 10 er vel i de fleste hahah. Løper fra rom til rom fordi de vil ikke at deres skal stinke!
      Gøyt innlegg!

    2. Haha, likte den med deg og kofferten, synes synd på deg as. Uff, hørtes ikke særlig behagelig ut ;p

    3. Er en ting jeg lurer veldig på med PH: de som blir sendt ut, blir de sendt tilbake til norge eller forblir de i Mexico så alle drar hjem samtidig? Er vel litt spoiler om de kommer tilbake etter 2 uker, hvis de har sagt til venner osv at de skal være i Afrika i 3 mnd eller noe? 🙂

    4. Jeg lurer også på hva dere gjør hver fredager, lørdager og søndager. Også lurer jeg på hvor dere holder dere rett etter at dere har sjekket ut fra PH.

    5. Jeg lurer på, hva sier dere hjemme og til jobb at dere skal? Hørt noen sier fengsel osv.. Men veit du hvilke løgner andre og du sa hjemme at du skulle?

    6. Elsker disse innleggene! Hadde vært kult og fått Pierre til og lage samme så kanskje han har noe juicy fakta som du avogtil glemmer? Som kanskje guttene gjorde men ikke dere? Men uansett et nytt fantastisk innlegg! <33

    7. Er ikke noe fredag lørdag og søndag, er bare mandag til torsdag der bort, har dere ikke hørt de sier på en mandag, i går på parsermoni

    8. hvordan var det med edderkopper, slanger etc? så dere mange og var det ofte på romme/veggene og i senga typ..
      Hvordan var det med sove reglene, fikk man ikke sove hvor man ville, typ 3 i en seng?
      hvordan er det med middag, når spiser man middag?
      er det sånn at man kan spise chips og potetgull så mye man vil?

    9. filmer dere hele programmet før dere kommer hjem igjen, slik at dere vet vinneren allerede før vi vet?

    10. Hva gjorde dere på fredager, lørdager og søndager? Og fikk dere beholde uniformene dere fikk utdelt da dere skulle kle dere ut med hjem?

    11. Dere som lurer på hva de gjør på fredag, lørdag og søndag: jeg tror Isabel skrev i et tideligere innlegg at det ikke er vanlige uker der. Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag er en uke på PH. Så dersom de kommer ned en mandag og spiller inn første episoden, slik at parsermonien blir på torsdagen samme uken, blir fredagen etter parsermonien “mandag” igjen. Så de har ikke “fri”, de følger ikke ukedagene når de er inne på PH etter hva jeg har forstått 🙂 Kan være dette ikke er sant, og det er ikke sikkert jeg las det på Isabel sin blogg, men jeg las det en eller annen plass hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg