I går var jeg og Pierre foreldre

Jeg følte meg som en real mamma i går. Jeg og Pierre tok med oss småsøskna mine ut for å spise + shopping. De storkoste seg, og det samme gjorde vi. Elsker å tilbringe tid sammen med dem, det er få som betyr så mye for meg som det mine småtroll gjør. Jeg passet på å tilbringe hele dagen med dem i går da jeg er bortreist nå, og ikke får sett de på en stund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mine hjerter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Hehe, det spørs hvor gøy disse to syntes det var å være med på shopping! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

21 kommentarer
    1. Hvorfor tar du alltid med Pierre når du skal tilbringe med dem? Pierre kan du være med når som helst.

    2. Så koselig.
      De er heldig som har deg (dere). Du er så flink til å ha kvalitetstid med de og det er veldig bra.
      💗
      Skal du bytte blogg plattform også??

    3. særlig at dere er i istanbul, tror ikke sophie elise er der heller. ingen legger ut bilder av selve byen, det er no ugler i mosen her…

    4. Så hyggelig! Har sett at mange kritiserer deg for å være selvopptatt. Om det er noe i det eller ikke, skal jeg ikke ta stilling til, men jeg har et lite tips: Når du skal skrive om deg og andre, så er det god etikette å alltid si den andres navn først – altså deg selv til slutt. Pierre og jeg, ikke jeg og Pierre. De andre og jeg, ikke jeg og de andre. På den måten vil du også virke litt mer opptatt av andre enn deg selv.

    5. Helt ening med at det er noe som ikke stemmer,hvorfor skal du og sophie være i samme land samme tid også er det ingen av dere som legger ut bilder fra byn,bare inne på et rom eller gammle blogg innlegg?

    6. Ååå det ser så gøy ut! Hvor i Istanbul skal dere bo? Har vært der mange ganger selv 🙂 Elsker bloggen din over noe annet <3 Ha en super reise! 🙂

    7. Så koselig å lese 🙂 Så lik lillesøsteren din var på deg!! 🙂 Kan se tydelig at dere er søsken, søte små begge to 🙂

    8. ååå Isabel lillesøstera er så lil deg, da mener jeg så perfekte❤️❤️ ååå jeg sberger å lillebroren din er utrolig søt akkurat som deg❤️❤️❤️ søte søsken❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg