Touchdown Istanbul og største failen ever

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra Istanbul! Nå har vi akkurat kommet frem og fått i oss en nydelig middag. For øyeblikket ligger jeg rett ut på sengen og slapper av. Det har vært en lang dag med reising. Gjett hva vi fikk til da? Først startet morgenen med at Pierre lurte på hvor passene var… Jepp, du kan vel tenke deg til svaret selv… Jeg hadde faen glemt dem av. Og visste jeg hvor dem var? Nope. Jeg ringte mamma i all hastverk, og heeeldigvis fant hun dem. Kan love dere at hjertet mitt slo fort. Etter det bar det til Gardermoen og da vi skulle sjekke inn fant ikke damen i skranken våres billetter. Jepp… Jeg hadde klart å se FEIL på billetten. Jeg hadde booket til i morgen, og ikke i dag. Er det mulig! Hahaha, jeg er heeelt elendig. Heldigvis var det plass på flyet som gikk i dag, så vi fikk booket om. For en start på dagen. Surrehuet, that’s me!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flymat! <3 <3 <3 Jeg eeelsker det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi kom heldigvis omsider frem, og godt er det. Nå er jeg klar for disse dagene her i Istanbul! Jeg trenger virkelig litt tid borte fra alt akkurat nå. Det kjennes.. Håper dere har hatt en super tirsdag! Stor klem.

19 kommentarer

Siste innlegg