Forholdene i Istanbul

Det er mye snakk om uroligheter og selvbombing her i Istanbul i nyhetene for tiden. Mamma var veldig urolig da jeg fortalte at det var hit jeg skulle, og frarådet meg det sterkt. Jeg pratet mye med staffen her for å berolige mamma om at det ikke var noen fare. Vi har ikke merket til noe som helst, men vi vet jo at det finnes en viss fare. Jeg kan kun snakke for meg selv og forholdene rundt her jeg oppholder meg, og her er det stille og fredelig. Vi bor i et “gated community”, som vil si at man må ha “tilgang” for å komme inn i området. 

Mammaen til Pierre ringte i går og var stresset da hun hadde lest i nyhetene at det nylig hadde sprengt i sentrale Istanbul. Det var ingenting de som jobbet her visste om, isåfall mente de at det var for en stund tilbake det fant sted. Alt vi har sett av Istanbul hittil er i grunn bare den velstående delen. Det er der klinikken, restaurantene og sykehuset vi blir tatt til er. Så jeg vet helt ærlig ikke så mye om hvordan forholdene er utenfor her, men etter hva jeg har blitt fortalt så skal det være ganske rolig nå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenk) kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når det er sagt, så er byen utrolig fin! Jeg håper på å få sett litt mer før vi reiser hjem, for her tror jeg det er mye å oppleve. Krysser fingrene for at formen tillater det etterhvert! 🙂

34 kommentarer
    1. Hei, til rumpeopefasjonen din anbefaler jeg “Dr. Michael Miami” i Miami. Han er fantastisk dyktig!!! Du kan følge han på Snapchat for å se operasjonene hans. ” TherealDrMiami ” . Har hørt om flere som er fornøyd med hans arbeid. Klem 🙂

    2. Bra at det ikke har skjedd noen eksplosjoner og slike ting der du og Pierre er! Kos dere utrolig mye og ta vare! Gratulerer med en vellykket operasjon, smertene er vonde, men det går over. Du er fin og flott! Ønsker dere en fin ferie i Istanbul 💕

    3. Bra det ikke var rompa du opererte, for den er rett og slett PERFEKT som den er!👍 Kunne gjort alt for og hatt den! PLEASE ikke gjør noe med den. Nå når du har operert nesa di er hele deg PERFEKT looking!!!💕 Kunne ønske jeg hadde vært like pen som du.

    4. Istanbul er så vakker by. Det er på en måte ” midtøstens Paris” selvom Tyrkia ligger i både Asia og Europa. Dere må gå i området ved Den blå moské på kveldstid. Det er sååå romantisk og hyggelig. Og kryr av mennesker og gode lukter og mye koselig å se på. Ønsker dere fin opphold videre 😊

    5. Utrolig fin kjole.
      Åh, hørtes skummelt ut. Men bra det er rolig der!
      Håper formen din blir bedre snart, masse god bedring fine deg <3 gleder meg til å se før og etter resultat! Ha en super dag videre vakre <3

    6. Du kommer til å ende opp som Miachel Jackson ble med de operasjonene dine ass, vær fornøyd med det du har fått…rtrd

    7. Kos dere masse videre på kjæresteferie 💞
      Og kjempe glad på dine vegne at operasjonen var vellykket! Masse god bedring videre ❤️
      Isabel, du må vite at du er nydelig akkurat sånn som du er! Jeg forstår at du har dine egne komplekser, men uansett hva du gjør er du nydelig ❤️ Aldri glem det, og du er gull verdt fine deg❤️

    8. Ser du har latt de stygge kommentarene gå til hodet ditt og operert nesa. Veldig synd at du er så usikker. Nå er vel rumpa neste?

    9. Hei. Hvor i Istanbul er dere?😊 Anbefaler deg å sjekke ut den blå moské, og alt rundt der, på KVELDSTID!!! Det er superkoselig 😀

    10. Jaa du må legge til therealdrmiami på snap! Oppdaterer daglig og du får se DE resultatene av b.la. Rumpe, bryst og mage. Dyktig dyktig !!

    11. Isabel du e hot ass💎❤️
      Men hva er d du opprette deg
      Nesa ellr rumpa?
      God bedring klem❤️💎💙

    12. Kos dere masse i Istanbul! Så bra operasjonen var vellykket, gleder meg til og se resultatet. Masse god bedring til deg Isabell. Du er like vakker på utsiden som innsiden, du burde være utrolig stolt av deg selv og alt du oppnår. Til og være så ung har du fått til utrolig mye! Du er et fantastisk menneske og det skulle finnes flere som deg 😊

    13. Kan du lage et innlegg hvor du viser før/etter bilder av nesa? Gleder meg til å se den ! Gratulerer med ny nese 😂

    14. NO HATE DISCLAIMER
      Hei Isabell 🙂 Jeg er i mot operasjonene dine og jeg synes det er dumt du ikke liker deg selv. Jeg liker deg, selv om jeg ikke liker at du opererer. Du virker snill, selv om du virker selvopptatt. Og det er vel helt greit, ingen er perfekte. Jeg kan ikke dømme deg, for jeg har mine stygge sider jeg også, selv om de ikke er de samme som dine. Bare tenkte å fortelle deg det, jeg liker deg 🙂

    15. ?Don’t criticize what you can’t understand.? som Bob Dylan sa. Er kanskje enklere sagt enn gjort å si at du ikke skal bry deg om de slemme kommentarene, men håper at midt oppi alt dette at du har det fint og glad for å høre operasjonen gikk bra! Kos dere videre i Istanbul!

    16. Du er absolutt ingen “rtrd”, som jeg ser en utrolig feig frekking har skrevet i kommentarfeltet lenger oppe… Sånne kommentarer irriterer meg så utrolig mye, og jeg skjønner at det er sårende… Jeg synes du virker som en utrolig hyggelig jente, og du er vakker både uten og med operasjoner. Synes foresten det er artig å lese bloggen din. Du er flink!
      Som sikkert 100 andre har fortalt, så må du prøve å ikke la stygge kommentarer gå inn på deg.. Jeg skjønner at det er kjempe vanskelig å ignorer det! Jeg selv hadde antagligvis blitt vanvittig lei meg… De er helt sikkert bare usikre og utrolig misunnelige fordi du er så bra! <3
      Håper du koser deg videre, og at smertene forsvinner fort! Du er heldig som har Pierre, og motsatt! <3

    17. Jeg har sport 4 ganger nå om du kan vær så snill å si hvilken klinikk du gjorde det på… Vær så snill? Vil opperere selv og hadde vært supert å høre hvilken klinikker andre har vært på og deres opplevelser osv..

    18. Hei Isabell! Eg e faktisk helt enig med deg om at ingen burde tatt en neseoperasjon 😛 Husker selv når jeg tok dette. Det e helt forjææævlig !! eg gjorde dette i Norge, så vet ikke åssen resultatet blir i utlandet, men har hørt dem er dyktige i Tyrkia 🙂 men det eneste som er skikkelig dritt er at du nå mange mnd fremover kommer til å ha tørket blodklumper i nesen som er jæævlig heavy for å si det sånn 😛 ønsker deg masse God Bedring 🙂 <3 Eg skjønner akkurat ka smerter du går med nå :/

    19. Den kjolen var skikkelig fin på deg! Har prøvd å handle fra den nettsiden før, men ender opp med for små eller for store klær, og de klærne er aldri helt like. Hvilken størrelse har du i den kjolen?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg