Jeg trodde aldri denne dagen ville komme

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er litt i sjokktilstand. Kanskje ikke så overdrevet, men… jo, litt. Jeg er en person som virkelig aldri (og da mener jeg aldri!) blir “whipped” av en gutt. Uansett hvilken gutt jeg har hatt noe med tidligere, har han aldri klart å få meg «rundt lillefingern». Jeg har selvsagt blitt påvirket og tilpasset meg gutten, men aldri slik som nå. Aldri slik som jeg har blitt med Pierre. Og det? Det trodde jeg aldri ville skje. Jeg står alltid på mitt og er gjerne noe trangsynt på enkelte ting som kommer til dette med forhold, og det har ingen tidligere gutt fått meg til å endre på. Med P er det anderledes. Veldig anderledes, og… jeg liker det? 

Plutselig betyr ikke festing like mye for meg (og dere som kjenner meg vet hvor gøy jeg synes det er, haha). Plutselig vil jeg, oppriktig og på ekte, være hjemme i min kjærestes armkrok en lørdagskveld istedenfor på dansegulvet. Den følelsen av at en person virkelig betyr alt for deg, den har jeg kjent på for første gang i mitt liv. Jeg har gjerne sagt det tidligere, men jeg har virkelig ikke skjønt meningen med det. Den følelsen er så forbanna mektig. Mektig og jævlig, jævlig skremmende på en og samme tid.

Jeg trodde jeg hadde vært forelsket før. Men denne gang? Denne gang er det noe helt annet. Jeg elsker deg Pierre – du er the man of my dreams ♥

15 kommentarer
    1. Du er min norske realitystjerne altså. Det er rart hvordan man nesten blir avhengig av en random person! Ikke sant? Jeg leser bloggen din hver dag og jeg er 29 år, liksom. Du er min “guilty pleasure”. Kjæresten min synes det er litt rart. Han bare, hva har hun egentlig gjort? Jeg bare…ingenting egentlig? Og det er det som er så DEILIG. Man trenger et lite avbrekk i alt det seriøse. Synes du er flink jeg. Og underholdende. Og tøft at du holder kommentarfeltet oppe, herregud, folk er gærne! 😄 Ha det så lenge, da! Klem

    2. Så herlig da <3 Og du Isabel, det kan være du begynner å bli voksen vet du og har fått festet fra deg litt og når man er i den alderen du er og får seg et seriøst forhold så blir man gjerne mer voksen også 🙂 Så nyt voksen tilværelsen og det kapittelet at den gale ungdommen er over 🙂

    3. Tror du må jobbe litt med språket. Er litt slitsomt å lese at du besvarer dine egne spørsmål hele tiden. Eks: Men denne gang? Og det? Og dere? Dere?
      Slik er det ofte i innleggene.

    4. Så utrolig kjekt å se at du har fått det så flott i livet ☺️❤️ Dette fortjener du!!☺️
      Klem fra randaberg jentå ☺️

    5. Et lite tips er å jobbe med ordforrådet ditt. Ufattelig slitsomt å lese det du skriver. Virker som du sliter en del med og/å, for ikke å snakke om de altfor korte setningene dine. Dette drar ned bloggen betraktelig, og det virker mer som søsteren din skriver innleggene enn deg selv.

    6. Så utrulig heldig du er! Måtte alle finne seg noen som man virkelig vil holde seg hjemme og bare slappe av med. Håpe jeg gjør det samme en dag 🙂
      Hurra for dere og kjærleiken <3

    7. Kan du revurdere å bryte setningsleddet? “Og det?….” Det er litt forstyrrende når det gjentar seg i hvert innlegg.. Konstruktivt dette altså.

    8. Ønsker deg alt godt men du bør nok se på verden på ekte og ikke i rosa briller.
      Plutselig kan drømmen være over og da blir det vondt.

    9. Jeg følger ikke denne bloggen, men utfra de få innlegg som jeg har lest, synes jeg hun har et helt greit språk. Skulle det være noe å sette fingeren på, på en sådan dag, måtte det isåfall være dette <3. Hvorfor ikke heller bruke bare et vanlig smiletegn? Men, til lykke med kjærligheten! PS: Ingen skal gå inn for å forandre på et annet menneske, medmindre det da dreier seg om alvorlige feil/mangler. Endringer kommer av seg selv, som en naturlig prosess.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg