1. Utrolig fin nesa ble 🙂 du ser ut som en norsk modell og ligner litt på rannveig Heitmann fra siden, noe som er et kompliment.

    2. nesen ser operert ut, men det er jo det den er, så vanskelig å få den til å ikke se sånn ut kanskje hehe, akkurat som silliser, man ser det er silikon!
      du ligner mer på hun der negar khan nå!

    3. Anonym: Kan ikke du la jenta gjør det hun vil og det hun føler seg bra med!? Alle bestemmer selv over sin egen kropp ,likte ikke du det Isabel gjor så plizzz ikke komenter!! Lei av hele den kritikken her! Stakkars Isabel som må sitte å lese på alt det drite!
      Synst hun var kjempe fin med den nesen hun har 🙂 du kan ikke se den er operert det er bare någe du har i din fantasien!!!

    4. Du er så fin! Tenk positivt , the haters er med på å gjøre deg poppis og er med på at du tjener penger <3

    5. Fy faen for en babe ! 😍😎 du var pen før, men damn girl! Dette kledde du ! Du skal ha all selvtilitt i verden ! Både før og nå! Du ser bare helt fantastisk ut !!! ❤️😍

    6. Jeg lurer også på når du har tenkt å gjennomføre rumpeforstørringen? Er du sikker? Synes rumpa de er perfekt som den er:-)

    7. Åhhh blir så irritert på folk, såklart ser den operert ut – dere er jo vant med en annen nese i ansiktet hennes. Jeg hadde aldri gjettet at den var operert hadde jeg ikke vist det. Selv om man ikke kan se det ferdige resultatet enda, så synes jeg du har en søt nese 🙂 Og så lenge du er fornøyd er det bra nok.
      Lurte foresten på om du kunne legge ut før- og etterbilde når nesen begynner å tilnærme seg det ferdige resultatet? 🙂
      Stå på Isabel!

    8. Å herregud så fin du er! Så deg nettopp på Snapchat og det var mye finere å se deg live enn på bildene, mange folk som har tabba seg ut med å skrive at den ikke er fin, for det er den!!

    9. Hei 🙂 Synes nesen ser fin ut men lurer på hvorfor du aldri tar ordentlig bilde av deg selv men alltid må se ned og aldri opp mot kameraet?

    10. Hei! Så fin nesen din ble. Men, bare lurte på en ting. Var det meningen at den skulle gå så oppover, hvis du skjønner? Sånn oppstoppernese eller hva det heter. Ikke noe frekt ment, bare ett spørsmål:) Syns som sagt nesen var fin

    11. Uff, jeg blir så trist inni meg når jeg ser de bildene her.. Du ligner jo ikke på deg selv lenger, hvertfall ut fra bildene. Kan ikke fatte at du virkelig ønsker å se ut som en helt annen person? Hva synes familien din om dette? Hele deg ser jo bare fake ut.. Du ser “for” polert ut, ser jo rart ut.. Du var såååå pen før, virkelig 🙁

    12. Hei. Veldig fint ble det 🙂 kan du si litt om hvor du opererte? Hvilken klinikk Osv 🙂 takk for svar <3

    13. Hallo, fine antrekk:)
      Men Herregud jeg så snapene dine, du må virkelig legge ut de bildene du tok der på bloggen din, faaast !!<3 Asså,skal rett og slett innrømme at jeg trodde du hadde ødlagt deg selv, de "første selfie" dine så så det bare helt fucka ut. Der så det ikke bra ut i det hele tatt liksom. Men waow det ble faktisk ganske så fint assa:) Legg bildene ,sånn at alle kan seat det ble ganske fint:) tror mange snakke om at den e stygg osv fordi du har ikke lagt ut et skikkelig bildet:)

    14. Nesa ble super! Skjønner at du er fornøyd! Men skulle ikke du operere rumpa? Du dedikerte jo et helt innlegg til det, ble nesten skuffet når det var nesen for jeg var så gira på å se hvordan det ble, haha.

    15. Du er fin Isabel! 🙂
      Jeg satte og leste gjennom kommentarene her og jeg blir like sjokkert hver gang over folk som skriver frekke ting! Jeg forstår ikke at det går an å hate så mye på en person, de sitter med mye hat inni seg. De fleste hadde nok endret på noe ved seg selv hvis de hadde hatt mulighet. De kan rett og slett ikke være 100% fornøyd med seg selv når de sitter og skriver stygge ting til andre.. Men nok om dem! Hvis de ønsker å bruke tid på å skrive stygge ting.. Så får de bare sitte å gjøre det… Det er de som driter seg ut.
      Jeg vil bare si at du er pen og du er faktisk veldig modig når du har en slik blogg og deler ting med verden og vet at det kommer til å komme mye dritt om det du deler også, i tillegg til gode ting. Men vet du hva Isabel? Det viser at du er veldig sterk! Og det er sånn man kommer seg langt i verden! Se hvor bra du har fått det! 🙂
      Stå på Isabel! Du kommer langt! <3

    16. Hei Isabel :))
      Jeg har et spørsmål.
      Skulle du operere rumpa også? Isåfall når?
      Vil gjerne høre litt om dette 🙂

    17. jeg synes du så mye bedre ut før du operere nesen!
      Trist at du ikke er fornøyd nok med deg selv, for du så veldig bra ut før alle operasjonene dine!

    18. Hei! 🙂 Må bare si at det ble et fantastisk resultat på nesen din! Jeg tenker på å operere nesen min til sommeren, og ønsker i så fall å gjøre det på samme sted som deg etter å ha sett bildene dine. Tenker du å skrive et innlegg på det? Hvis ikke, kan du vær så snill å sende meg linken til stedet på mail. Hadde blitt så happy!

    19. Jøss, det var stoooor forskjell! Du så bra ut før, men nå er det helt fantastisk! Utrolig hva en så liten ting har å si. Jeg synes at hvis man har mulighet til å rette på ting man er misfornøyd med så er det bare å gjøre det. Det er opp til hver og enkelt. Utrolig tøft av deg å dele historien din underveis.
      Stå på!
      Pleier ikke å lese noen blogger, men synes din var ganske morsom (var ikke stor fan av deg før da du var på PH, men nå ser vi helt Ann side av deg som er helt fantastisk)
      Bra jobba! Du er en flink blogger og vet hva som skal til, til å nå dine mål. Det er motiverende!
      Mvh. Kathrine (20)

    20. Du mister jo alle særpreg du har, du ligner på alle andre i stedet for deg selv. Tenker du ikke over hvor kjipt det må være at dine fremtidige barn ikke ligner på deg? Kul samtale når du må forklare hvorfor du fikset på nesa,puppene,leppene og rumpa etc også ligner de på den originale deg. Da føler dem seg sikkert kjempepene 🙂

    21. hoff.. det er kappet alt for mye av tuppen.. nesa ble for kort og man ser rett i borene… en god gammeldags oppstoppernese.
      synd, men håper du SELV er fornøyd, det er det viktigste 🙂

    22. Heisann!
      Bare lurer på en ting. Du er jo av utenlandsk bakgrunn og mange følger bloggen din nettopp på grunn av dette, dritkult at du er på topplisten! Men kunne du laget et innlegg der du forteller litt om bakgrunnen din? Litt eventuelt hvor du opprinnelig er fra og hvor foreldrene dine er fra osv? Du skrev i et innlegg at du forsto arabisk, og det er jo kjempe bra. Slik jeg har forstått det er du iraner? Hadde vært så gøy å lese om du faktisk tok deg tiden til å skrive et slikt innlegg og fortelle litt mer om deg selv 🙂
      Ellers ble du veldig fin med den nye nesen din 🙂
      Klem

    23. ååååååå jakken var dødsfet, hva strl har du i den?
      hadde betydd mye hvis du kunne ha svart, på forhånd takk!

    24. Kan du legge ut et bilde forfra uten å se ned? Vanskelig å vite hvordan resultatet egentlig ble. Håper det ble fint og ikke for mye oppstopper som noen skriver!

    25. Puppene ser mer operert ut enn nesa ,det ser dere vel
      Og hun ligne ennå på seg selv,men ofc man ser forandringer men det venne folk seg til snart

    26. Hvis du tør å lese en ærlig kommentar uten å kalle det ‘hate’, frekt eller slemt, så kommer det en her. Jeg er en 27 år gammel fyr som av en eller annen grunn leser denne bloggen av og til. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor.. Men jeg gjør det nå likevel.. Jeg har aldri kommentert noens blogg før, men jeg er snill og fornuftig fyr og skriver dette overhodet ikke for å være slem eller mobbe, men jeg kunne bare ikke la dette gå.
      Jeg syns du var en eksotisk skjønnhet. Brun, vakker, velsignet fra naturens side med en fantastisk, slank kropp og kjempefint ansikt. Sjarmerende og søt. Du hadde alt egentlig. Det var virkelig INGENTING man kunne kritisere deg på når det kom til kroppen.
      Først kom leppene. Etter som jeg har forstått er det et stoff som går ut etter en stund, heldigvis. Å ha enorme lepper sånn som det der er ikke noe man burde strebe etter. Familien din, Pierre og vennene dine hadde garantert ikke sluttet å like deg om leppene dine holdt seg vanlige. De var flotte som de var. Som jeg nevnte ovenfor, du var jo velsignet med noe av det flotteste utseende jeg kan tenke meg.. Så kom puppene. WHYYY.. Du hadde jo supre tits og hvis du er i et miljø der folk setter mer pris på silikonpupper en naturlige, ja, da er det kanskje på tide å skifte miljø.
      Og nå nesa… Jeg prøver å skrive dette så fint som mulig, men det er egentlig ikke noen måte å pakke det inn fint på, så jeg skal egentlig ikke si hva jeg syns i detalj, men la oss bare si at hvertfall JEG likte den bedre før, men det er som sagt bare min mening.
      Jeg syns at du har ødelagt ditt naturlige, UNIKE, flotte utseendet til nå å se ut som alle andre ‘silikon-folk’. Du ser ut som en brun Sophie-Elise. Du ser ikke ut som DEG.
      Jeg håper du leser dette og ikke tenker at jeg er verdens slemmeste fyr. Jeg skriver dette for jeg syns utviklingen din er skremmende. Ikke mer nå.. Nå må det stoppe. Og om ikke du leser dette, håper jeg noen i familien din eller Pierre leser dette og tenker litt.
      No more..

    27. Jeg blir bare lei meg av å lese bloggen din. Du var NYDELIG når du var med i PH, men med nye pupper, lepper, nese og alt så ser du helt annerledes ut… Nå ser du mer ut som en sånn typisk “plastikkgreie”.
      Det verste er at jeg også syns du ligner på Michael Jackson nå…
      Så trist at du gjør sånt

    28. Åå så utrolig fin du er, Isabell! Du er min store Inspirasjon til klesstil. Hvilken str har du den grønne jakken i? Har lyst til å bestille den selv og hadde vært fint å vite str i forhold til deg 🙂 Stå på videre, du er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg