“Pierre, Isabel og Martine møtes igjen på fest”

Foto: Trond Solberg, VG


Haha, jeg måtte le litt da jeg ble tilsendt denne artikkelen av en venninne tidligere. VG og sine overskrifter, ass. Haha! Jeg skal ikke snakke for høyt når det kommer til akkurat det da, hehe. I get you, guys! Jeg kan garantere at den førte til maaange klikk, hvertfall. Det er et intervju fra mandag, og jeg synes det ble greit fremstilt. Ikke så omgjort som det ofte blir når man intervjues. Det er liksom ikke alltid man kjenner igjen sine “utsagn” som plutselig kommer på trykk. 

Ps! FAEN som jeg hater pressebilder. De blir alltid så forbanna mislykka! Se på det over her, liksom? Som forøvrig også blir brukt i artikkelen… OG ja, her ser jeg faktisk ut som både MJ, en gris og Voldemort (jepp, guys. Jeg kom dere i forkjøpet). Livet suger.

Artikkelen finner du her.

37 kommentarer
    1. jeg synes også bildet var fint og du ligner IKKe på Michael Jackson!!! du ligner ikke på han!synes du var veldig fin jeg!

    2. Haha, digger selvironien din, jente! 😀
      Du ser dødsbra ut uansett hva folk sier, og skal man overleve i denne bransjen så må man vel også lage overskrifter folk vil klikke seg inn på, enten det er bloggere eller aviser? 😉

    3. Herregud Bella, du ser nydelig ut. Så ikke tenk på det! Andre som sier noe annet, kan gå å ta seg en bolle. Dere er et nydelig par!
      Nå skal jeg inn å se på artikkelen. Bra at de ikke har fiklet så mye at dere nesten ikke kjenner igjen det dere har sagt.

    4. nei men Bella da! du ser jo helt nydelig ut! ikke tro på alt folk sier, for du ser ikke ut som MJ/gris/voldemort!! sånn vil jeg ikke høre fra deg! du er nydelig! ikke TVIL på det!!

    5. Det bildet her var jo kjempefint av dere! Skjønner ikke hva som er galt med det, du ser jo smashing ut!! 🙂

    6. Må si jeg syns bildet var fint jeg? 😅
      Og nesa ser bedre og bedre ut for hver gang.
      Må bli vandt til det, som du sier “speilbildet blir helt annerledes”.
      Håper du føler deg komfortabel med det nye utseende ditt ✌🏻️

    7. Du skriver så ufattelig kjedelig blogg! Den handler jo om ikkeno. Er det mulig, det er jo rett og slett det mest kjedelige jeg har lest i hele mitt liv, inkludert pensum lissom…, og så er vi så dumme og klikke oss inn så du kan tjene fett med gryn til å fikse på en kropp som bare blir mer og mer plastikk! Det må være digg å tjene på at vi idioter klikker inn her! Nei verden er rar…;/

    8. Men det er jo sånn du ser ut nå, det må du jo deale det 🙂 Sørgelig, for jeg likte nesen din før. Denne får deg bare til å se mer norsk ut, ikke nødvendigvis penere enn du var. Men du er pen! bare ikke gjør mer på utseende ditt. De som kjenner deg før kjenne igjen den de ser.

    9. morsomt hvor ulike syn vi har på ting. det første jeg tenkte da jeg sp bildet, var “fyfaen, for et fint bilde!” syntes nemlig det var helt nydelig av deg

    10. Her ser du jo super flott ut! Annerledes å se deg med den nye nesen, men den blir jo finere for hver dag som går ser det ut som 🙂

    11. Herregud!! Ingenting å klage på, du ser FANTASTISK ut. Dette var et nydelig bilde av både deg og din kjære Pierre 🙂

    12. Det bildet der var jo faktisk veldig fint av deg. Finere enn de andre bildene du har lagt ut med den nye nesa

    13. Det bilde var kjempe fint! Selvom jeg ikke er for plastisk kirurgi så må jeg innrømme at du passet den nye nesa veldig godt! Ikke skriv negativt om utseende ditt, du var pen før, like pen nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg