DEN FØLELSEN…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Annonselenker

Jakke her / Jeans her / Sneakers Adidas / Veske Céline


I dag har jeg vært overlykkelig. VÆRET, dere! Herregud, endelig er våren her! Det var så deilig og kjenne solen varme på kroppen og slippe å fryse for en gangs skyld. Jeg elsker Norge på denne tiden av året – når plussgradene stiger og solen titter oftere frem. 

Over til noe annet enn været, he he. Jeg har gjort noe veldig spennende i dag! Jeg har sommerfugler i magen. Jeg forteller dere mer om det senere i dag, så husk å titt innom i kveld. 

30 kommentarer
    1. Hvor mye kostet celinevesken?😢 den er så nydelig at jeg dør.
      Forresten, han Mads fyren fikk jo akkurat det han ville – en lowkey Shoutout av deg og Pierre, dere ga han bare masse oppmerksomhet

    2. Du virker lykkelig og glad, og det skinner igjennom! Du stråler rett og slett
      Ha en flott kveld Isabel 😀

    3. Så fantastisk fin du er, du stråler om dagen og det syns virkelig på hele deg. Jeg har lest bloggen din litt fra og til, og klarer ikke helt å dy meg nå, for jeg må bare kommentere hvor bra du ser ut. Må også legge til at jeg håper virkelig ikke all negativitet og hat går så veldig inn på deg, trist å lese og trist å se at flere og flere tillater seg selv å trykke ned andre. Hva skjedde med respekten, være mot andre som du vil andre skal være mot deg, at vi jenter skal stå sammen, heie på hverandre og ikke minst respekter hverandre. Jeg verken står for alle dine meninger og valg, men kunne aldri falt meg inn å komme inn på din blogg for å skrive negative kommentarer. Heier på deg, og håper virkelig den trenden gir seg. Som mor til en liten jente så blir jeg rett å slett litt redd og veldig bekymret. Lev ditt liv som du ønsker og gjør det som gjør DEG glad. Ikke nabon, ikke de på bussen, ikke de som dømmer men enkelt og greit DEG.

    4. Har aldri kommentert før,men nå følte eg for å sei nåken ord.
      Du ser skamflotte ut. Punktum Finale.
      Dei så seie nåke aent e bare ute ette å spre dritt. Eg har aldri operert ein dritt(utenom blindtarmen) eg bruke aldri sminka og har ikkje hull i øyrene ein gong,men tilogmed eg ser jo kor flotte du ser ut!
      Hilsen ei 30 år gammal rogalending 🙂

    5. Har aldri kommentert før,men nå følte eg for å sei nåken ord.
      Du ser skamflotte ut. Punktum Finale.
      Dei så seie nåke aent e bare ute ette å spre dritt. Eg har aldri operert ein ting(utenom blindtarmen) eg bruke aldri sminka og har ikkje hull i øyrene ein gong,men tilogmed eg ser jo kor flotte du ser ut!
      Hilsen ei 30 år gammal rogalending 🙂

    6. wow så utrolig pen!
      ser at den “nye” nesen din passer deg bedre og bedre for hver dag, nå som hevelsen forsvinner jevnlig🙊
      stå på med bloggingen, du er super!

    7. Såå mye finere med lysere farge på leppene! Jeg syntes at øynene dine forsvant helt når du hadde mørk leppestift. Looking good 🙂

    8. Hei, Isabel!
      Ville bare si at du ser helt STUNNING ut! Som nevnt ovenfor her i kommentarene kan man se at du stråler tvers igjennom, og det fortjener du VIRKELIG! Jeg kan se hvor hardt du jobber med bloggen og andre diverse ting utenom! Husker deg fra Fredrik&Louisa, når du jobbet der! Husker alltid jeg var innom og handlet en del, i og med at jeg er en hands down makeup junkey! Du hadde alltid et smil og en veldig god service! Er ikke alltid man finner det rundt her på Bryne for og si det slik! Jeg håper du når lenger og lenger og lenger med både bloggen og andre prosjekter! Det unner jeg deg 🙂 <3 never give up! du kommer til og nååå langt!

    9. Hei Isabel!
      Jeg digger bloggen din og ikke minst stilen din 🙂
      Jeg pleier å bestille klær fra Shein jeg også, hadde blitt veldig glad om du kanskje kunne lagt ut link til noen klær du er fornøyd med fra den nettsiden?
      Forresten er det small du bestilte i den jakken du har på deg? Fant bare XL.
      Ha en kveld videre!

    10. Jeg synes du er kjempe fin. Du stråler og på PH og i ettertid har jeg alltid fått en følelse av at du er en god person rett gjennom. Operasjonen med nesen har jeg ikke brydd meg med, fordi det er ditt valg, din kropp.. Men likevel klarer jeg ikke å la være å si noe nå! Du ser det nok selv også, men jeg synes legen har filt(?) nesen din for langt ned, slik at tuppen på nesen din stikker opp. Derfor du sikkert føler du ser ut som mj pga nesen blir som ett skihopp og veldig tynn midt på. Nå endte denne kommentaren ganske stygg likevel når det ikke var meningen.. Uansett så har vi alle vært vant med å se deg med den nesen du alltid har hatt, så en ny nese blir jo sjokkerende og uvant. Du er fin likevel:)

    11. Hvis du endrer filter/klys på bildene å begynner å gå i høyeheler tror jeg du kommer til å bli kjent i resten av verden også.. å enda mer kjent i Norge! just a tip

    12. Synes du sminker deg så fint! Kjempefin glød i ansiktet! Kan du ikke lage et innlegg om hva slags produkter du bruker, eller enda bedre, lage en videoblogg hvor du sminker deg? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg