Isabel tipser!

Wuuuhu! Nå har jeg tenkt å starte en ny spalte her på bloggen, nemlig «mandagstips»! Jeg kommer til å dele tips med dere om alt mulig. Alt fra klær til sminke, til mat, til reiser. Alt som faller meg inn, som jeg tror dere vil like! 🙂 

La oss kjøre i gang! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

the perfect snack, breakfast or lunch!

Jeg er ekstremt kresen når det gjelder mat, og sliter derfor veldig med å finne mat jeg liker. Spesielt det med å prøve noe nytt – det er jeg elendig på! Her om dagen fikk jeg mannet meg opp til å teste ut denne nye Skyren med cottage cheese. Cottage cheese har jeg vært meget kritisk til tidligere, men denne lille herligheten smakte a-m-a-z-i-n-g! Jeg «piffet» den opp med en neve blåbær – friskt og godt! Yummi. Dette må dere teste ut, lov meg det 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

15 kommentarer

Siste innlegg