Red morning

annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

S A T U R D A Y  M O R N I N G

Lørdag, wuhu! Det er noe med denne dagen som alltid gjør meg så ufattelig glad. Jeg kan ikke minnes en eneste lørdag hvor jeg har stått opp på feil fot. I dag er intet unntak! Planene for dagen er enda ikke i boks. Jeg er gira på å feste, men samtidig frister det med middag ute og noen glass vin. Vi får se hva det blir til. 

Nå skal jeg til mamma med skittentøyet mitt (ja, jeg vasker ikke klærne mine selv da jeg er eeelendig). Litt flaut, jeg er jo 21 år… Men men! Jeg er flink med andre ting, da. Nok babbel fra meg, jeg ville bare titte innom og ønske dere en fin lørdag! ♥

21 kommentarer
    1. Nydelig kjole! Har du kanskje et tips om en bra øyenkygge-primer? Øyelokkene mine blir så oljete med en gang når jeg bruker øyenskygge.

    2. Synne: Hvis Hun seal lære set å vaske klær, må du lære deg og ikke slenge ut dritt! Stakkars deg som er så misunnelig:)

    3. ja å vaske klær er supervanskelig!! Sett av 10 min til å lære deg det da, så slipper du fly rundt med skittentøyet ditt for alltid… Handler ikke om at du er elendig på å vaske, men bare for lat til å gidde tenker jeg.. 🙂

    4. Emily: Virker som om Synne oppfordret henne til å lære seg å vaske klær. Ikke ta alt som dritt eller misunnelse. Kanke være så hårsår på nett. Selvfølgelig ere litt lættis at Isabel ikke klarer å vaske klær. Vil hun slippe dritt så burde hu la være å skrive om det.

    5. at moren din i det hele tatt gidder å vaske klærne dine.. skjerpings.. Lære deg å vaske klær, Isabell..

    6. Ærlig talt; det er kjempelett å vaske klær. Det meste av vanlige klær vaskes på 40 grader. Undertøy,håndklær og sengetøy skal på 60 grader. Ull har eget program.

    7. Vakre deg!
      Ang. vasking av klær – ta det som det kommer, snart er du super flink til det også! Er ikke så veldig vanskelig 😄 Øvelse gjør mester, vet du! Har vasket klær siden ungdomsskolen tror jeg. Jeg er 18!
      Ha en fin dag <3

    8. Har vaska klær siden jeg var sånn 12-13 år å trenger ikke å vær rakettetterforsker for å få det til;)
      Tøy som: truser,sokker, håndklær, vaskekluter, filler osv 60 grader.
      Tøy som: bukser,gensere, thightser, topper osv 40 grader
      Ellers finklær som kjoler, skjorter, osv finvask 30 grader vips så vasker du klær selv som bare det😉😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg