Uken som gikk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

UKENS CRAVING

Kjøttboller og potetstappe! Jeg vet ikke hva greia er, men jeg virkelig elsker det. Yummi! Jeg er et skikkelig middagsmenneske, jeg spiser det gjerne til både frokost, middag og kveldsmat. Og snacks! Jepp.

UKENS TANKE

Det er en greie som er på hjernen min hele tiden, og det er reising. Det blir det mye av den kommende tiden, og det er jeg suuuper giret på! Ingenting er bedre enn å kaste seg på et fly og oppleve et nytt land.

UKENS OPPTUR

Spa! Pierre og jeg overasket moren hans med spa da hun kom hjem fra jobb. Det var så ufattelig deilig å koble helt av. Det må jeg gjøre mer av, altså. Det er skikkelig undervurdert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

UKENS NEDTUR

Onsdagskveld. Da var ikke livet på topp, som resulterte i to veldig kjipe dager for meg. Heldigvis ordnet alt seg, og det hele var i grunn bare en stor, dum missforståelse. Slik er det i blandt, det viktigste er jo at alt ble bra i sluttenden 🙂

UKENS PERSON

Småsøskna mine stikker av med tronen denne uken! Jeg har hygget meg så mye sammen med de denne uka. Det er få som får meg i så godt humør som de to. Jeg elsker dem så ufattelig høyt, de varmer mitt hjerte!

UKENS LÆTTISOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette ansiktet her, dere. Det har fått meg til å få latteranfall x antall ganger. Han er sååå søt når han gjør denne grimasen og later som om at han er lei seg. Haha, jeg smelter!

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjærleik!

13 kommentarer
    1. “Det blir mye reis”? Du burde lese innleggene før du poster, du har så mange skrivefeil til tider at det blir litt slitsomt.. Bare et tips altså, siden du lever av å skrive:)

    2. Hæ? Spa undervurdert? Spa altså? Veit du hva ordet undervurdert betyr ? I følge hvem er det undervurdert? Skjønner ingenting

    3. Veldig kjekt og ikkje minst – veldig inspirerende (med tanke på oss fra ei litå bygd) å følga med på alt du oppnår og har oppnådd. Digge deg, Isabel! Stå på 🙂

    4. ordpolitiet: dersom du skal rette på folk så skriv det riktig selv i det minste.. Heter interessert, ikke intressert 😉

    5. Du har nok hørt det før, men du er virkelig utrolig pen uten sminke! Du er pen med også (og som de fleste andre jenter, kan jeg tenke meg det er da du føler deg mest komfortabel), men det bildet fra dere er på spa – du er naturlig vakker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg