JEG OVERRASKET PIERRE MED FERIE!

Heeeei fra en suuuuper giret og happy Isabel! Gjett hvem som skal på ferie i morgen tidlig? Jepp, that’s me 🙂 Tidligere i dag fikk jeg for meg å bestille en ferie, and so I did! Pierre forstod ingenting når vi var på shopping i dag (han trodde det var undertøysshopping til meg selv), og jeg plutselig etterhvert gikk i manneavdelingen og plukket ut sommerlige klær og badeshorts til han. Haha! Shortser og t-shirts er ikke helt hva han ville kjøpe da det er jævlig kaldt ute. Det var ingenting mer med det, før vi kom hjem og jeg la frem koffertene våres midt på stuegulvet. Da jeg begynte å pakke både bikinier og solkrem, satt han som et spørsmålstegn før jeg brast ut “viii skal på ferie i morgen!”. Woooho! Jeg gleder meg så uendelig mye til å hoppe i bikinien, nyte sol og varme sammen med min kjære. 

Noen som klarer å gjette hvor vi skal? Vi må være på Gardermoen allerede klokken 07 i morgen tidlig. Det er ikke mange timene til, så her er det bare en ting å gjøre; pakke ferdig kofferten og prøve å få noen timer på øyet. *Hyyyl*, jeg er sååå glad! 

Gleder meg til å ta dere med på nok en reise! Vi skrives fra destinasjonen i morgen tidlig, alle fine ♥ Natta!

25 kommentarer

Siste innlegg