Hei fra Gardermoen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og god morgen! Er dere spente på hvor vi skal? I så fall finner dere det ut her. Jeg gleeeder meg!

Dette er fryktelig tidlig, dere. Jeg har sovet i to usle timer i natt, så jeg er jo rimelig trøtt. MEN, ingen klaging er tillatt når man skal på ferie! 🙂 Nå sitter vi på Gardermoen og inntar frokost. Det er straks tid for boarding, men tenkte bare å titte innom kjapt å si hei! 

I mellomtiden deler jeg bilder fra i går kveld da vi var på middag hjemme hos mamma. Alltid like hyggelig å tilbringe tid sammen med fammen ♥ Ingenting slår mammas mat! Beste i verden. Ulempen med det er at man alltid spiser overdevent mye… Matkoma? Yep.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skrives fra varmen senere. Jeg oppdaterer dere med en gang vi er fremme ♥ Klem!

34 kommentarer
    1. Hei! Hvorfor gjør du ikke noe med hårfestet ditt/baby hårene dine i pannen? Du får så “utlendings-look” av det.. Ikke veldig classy. Tenk så fint ansiktet ditt hadde kommet frem hvis du bare fikk bort det:)

    2. Kaja: lol for en patetisk ting å påpeke!! Slike som deg som pirker på hver eneste detalj ved folk som gir andre dårlig selvtillit!! Skjerpings!!

    3. Du har faktisk fått en veldig bra blogg! Du har alltid gode og interessante innlegg. Kjekt å gå innom å lese 🙂

    4. Kaja: Utlendings-look? Jeg antar dat du er norsk,og lurer da på om du mener at det kun er norske mennesker som kan gå under begrepet “classy”? Regner med du definerer utlending under ordets rette betydning.

    5. Sånne tydelige babyhår er dritfint, og skulle ønske jeg selv også hadde det, men jeg har bare krusete kjipt kommunegrått hår. Mitt nordiske hår er tynt, slitt og stygt. Du må forresten sjekke holdningene dine, ugreit å skrive at man får en slik “utlendings-look”, når du skriver det sånn får det lett en undertrykkende konnotasjon til andre “looks” enn det du er vant med her i Norge, å være etnisk er jo for all del classy? Eller lever du i et annet århundre hvor klasseskiller var litt annerledes? Har du sett Kardashians klanen? TYdeligvis for noen er Norge verdens navle. Her er et bilde av Kylie Jenner med liknende babyhår: https://in.pinterest.com/pin/338825571946032115/
      Hvem ville ikke sett sånn ut??? Tenk litt gjennom sånne kommentarer neste gang du slenger de rundt deg, jeg mener ikke at du er rasistisk for du diskriminerer ikke, og jeg kjenner deg ikke og dine holdinger og eventuelle fordommer, men det er kjedelig for andre å lese slike uttalelser i 2016. Man opprettholder liksom og gir understøtte til tidligere forestillinger om eventuelle klasseskiller som IKKE er aktuelle i dag.

    6. Unnskyld deg. Du kan ikke v?re gammel. 18 maks, tipper jeg. Det du skriver til Isabel er så utrolig rasistisk. Du ser jo at hun ikke er hvit? Dessuten, hva i alle dager. Jeg synes så synd på deg som har så trangt syn på livet. Utlendinger er ikke mindre pen fordi de kommer fra et annet land, eller han en annen opprinnelse. Nå synes jeg du burde bare legge fra deg PC og gå ut av døren litt. Hun er fin akkurat slik hun er. La jenta v?re, ta rasismen din og skyld den ned i do heller. Takk.

    7. Nei, for en søt mamma!! Har alltid sett for meg at hun er/ser ut som en skikkelig streng diva.. typisk sånn eldre dubai-bitch! Men hun ser jo bare så snill ut!

    8. Utlendings look ?! Dummeste jeg har hørt !
      Syns du Isabel er fin sånn som du er!
      Baby hår er søtt ! Er så drit lei av mennesker som ikke har noe
      bra og si! Hold kjeft seriøst! Stå på Isabell! Du er knall!

    9. Til KAJA: Hva i helvete snakker du om? Baby hårene til Isabel er kjempe sjarmerende. “Utlendings-look” det er faen meg det dummeste jeg har hørt! Jeg håper du skammer deg, for Isabel er en kjempenydelig jente!

    10. unnskyld isabell! Du er nydelig, skulle ikke sakt noe, mente det ikke! Vanskelig å finne noe stygt å si om deg som er så pen! Håper jeg ikke ødela dagen din!💔

    11. Ser ut som det er samme person som skriver stygge kommentarer her. Folk har jo tatt helt av på Instagram kontoen din! Men det er jo bare barn som ser opp til dere. ❤️

    12. Du forteller at du hadde fosterfamilie, og så ser det ut som du har et kjempe fint forhold til din biologisk mor…jeg skjønner ikke, hvordan gikk du fra din mor til fosterfamilie til din mor igjen?

    13. Kjære Kaia: folk som deg må selvfølgelig være anonym! Hadde du skrevet med hele navnet ditt frem, så hadde du “følt” hvordan det er å nedtrykke andre. Get a life! Vi er flere som er enige med at denne søteste jenta, kler det meste. Alt kler deg smukke :*

    14. Hei😊Titter innom profilen din nesten vær dag, flink å blogge og stå på👍🏼hvor kommer du opprinnelig fra.? P.S ikkje bry deg om andre som slenger dritt, de har virkelig fritidsproblemer😂👍🏼

    15. Babyhår i pannen er faktisk noe de fleste har Kaja. Sikkert deg inkludert. Det er berre mer synlig når man har mørkt hår.

    16. Nå kommenterer jeg aldri blogger, men ærlig talt Kaja. Babyhår gir en utenlandsk-look? De fleste av oss har det, særlig oss som bruker mye strikk – håret knekker. Og hva så da? Her ser det mer ut som du er ute etter å fornærme noen ved å ha en utenlandsk opprinnelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg