Frøken bakis

GOOD MORNING! Jeg er litt bakis, det må jeg inrømme… Det ble litt for mange glass på denne frøkna, *kremt*. Vi hygget oss mye i hverandres selskap, og Gud så mye rart vi babler om når vi først er i gang. Haha, jeg ler! Det går i alt fra sex til fordøyelse av mat, liksom. Vi la oss nokså sent, så dere kan tro jeg var trøtt da Pierre vekket meg 08:30. Jeg ville døøø. Men men, hva gjør man vel ikke for mannen sin når han er sulten? Jo, da står man opp og drar seg til frokosten. Jeg angret ikke da jeg så frokostbuffeten – NAM!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg godt plassert i sofaen og er i ferd med å tømme mailboksen før vi skal legge planer for dagen. Vi ligger en time bak her, så dagen er enda ikke heeelt i gang. Litt jobbing først 🙂 

9 kommentarer
    1. Kjære deg, du ser så mye mer lykkelig ut og tilfreds ut nå for tiden. Er virkelig glad for at du og Pierre passer så godt på hverandre. Herlige mennesker <3 sender dere en klem!

    2. Bruker du linser, eller har du sånne øyne? Klarer ikke helt å bestemme meg for om de er blå eller brune? Fine er de hvertfall <3

    3. Det hadde jo vært fint å få bilde av den utrolige frokostbuffeten du da snakker om, i steden for samme selfies-ansikt som vi stadig ser? 🙂
      Når du først er på tur liksom, hyggelig å se hva som er der..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg