perfekt morgen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her 

For en deilig morgen! Jeg sitter for øyeblikket på balkongen og sipper på et glass juice mens jeg oppdaterer dere. I dag tror jeg at det blir GoKart kjøring! De reklamerer vilt for en stor bane her, så det frister litt. 

I går hadde vi en super dag med både spa og date. Jeg viser dere bilder fra det senere. Håper dere får en suuuper dag enn så lenge! Stor klem fra meg ♥

12 kommentarer
    1. Jeg vet ikke med andre, men jeg oppfatter deg på to måter. En når du snakker, og en når du skriver. Når du skriver, oppfatter jeg deg som bitchen og selvopptatte Isabel. Når du snakker med dialekten din ser jeg på deg som en helt annen person. Tror det har med å gjøre at når du skriver på bokmål, siden du ikke snakker bokmål, oppfatter jeg deg slik. Det hande kanskje derfor vært mye annerledes å møtt deg live enn hvordan jeg ser deg gjennom bloggen. Du blir feiltolket fra min side hvertfall. Kanskje du bare burde starte med video?

    2. Syns du er helt fantastisk Isabell 🙂
      Du er en jente mange kan og ser opp til <3
      Og jeg respekterer deg for den fantastiske jobben du gjør i blogg verden 🙂 du får mye hets, det gjør mange også men aldri ta det til deg, hatere komme aldri til å slutte å hate^^
      Du er perfekt i mine øyne^^<3 kos dere masse i varmen, og ta med varmen til Norge igjen =D

    3. Helene: Hun snakker ikke bokmål. Ingen gjør det. Vi snakker dialekt alle sammen. Men bokmål er skriftspråket hennes! Hun snakker dialekt, og ingen skriver vel blogg på sin egen dialekt? Da blir det vel noe vanskelig å forstå alt?

    4. Fine Isabell! Kos det videre i gran canaria!!❤️❤️ Jeg var der i adventstiden, nydelig! Håpa du ikke tar de stygge kommentaren så nært.. Blir selv lei meg av å lese hva folk kan komme på å si til deg💔
      Stor klem, og god helg❤️

    5. Hei. Jeg har aldri kommentert til deg tidligere, gjør egentlig aldri d.Vil bare si at jeg syns du er flott og at den nesen din vart vanvittig bra. Har ikke noe problem med min, men vil tro at du er en stor inspirasjon for andre som har dårlig selvtillit pga av nesen din. Du er så fin 🙂 Er en del år eldre enn deg men blitt hektet på bloggen din , elsker antrekk bildene du tar. Pga deg har jeg blitt helt adidas, hi hi. Kos dere på tur. Vel fortjent 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg