JEG ER FORLOVET!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HYYYYYYL, JEG ER FORLOVEEEEET! 

Eeeeeller? Ha ha! Jeg måtte selvsagt dra en aprilsnarr på dere. I grunn hater jeg denne dagen, fordi at jeg alltid går på spøkene til folk. Jeg er nok den mest lettlurte prsonen ever. Det er helt forferdelig. En gang lurte venninna mi meg med at hun var gravid, og hun gråt og styrte på. Gjett om jeg ble sur når hun skrek “apriiiillsnaaaar!!!”… 

MEN! Det denne ringen derimot er, er en promisering ♥ Fine mannen min overrasket meg med denne nydelige ringen for en stund siden. Det var så søtt gjort, og det at han vil gi meg en promisering varmer hjertet mitt. Kjærlighet!

Er det mange av dere som har blitt lurt i dag? Jeg har ikke det så langt, og skal gjøre alt i min makt for å ikke bli det resten av dagen heller. HA HA! 

20 kommentarer

Siste innlegg